ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

تجارت الکترونیک و فواید آن قسمت 1

تجارت الکترونیک و نکات مثبت آن قسمت 1


بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا تجارت آنلاین را به تجارت سنتی ترجیح داده و به سمت آن در حرکت میباشند. با وجود وب سایت هایی مثل آمازون که درآمد بسیار بالایی دارند ، بسیاری از مردم نیز از تجارت سنتی به سوی تجارت الکترونیک در حرکت هستند . ممکن است برخی از افراد بخواهند که درباره مزایای تجارت الکترونیک اطلاعات مختصر و مفیدی داشته باشند.

یکی از فضاهایی که اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانان قرار داده است اطلاعات کامل و گسترده ای است که در باره هر کالا چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان پیدا کرد . امکانی که در دنیای فیزیکی ارزش تجاری خیلی زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و زمان زیاد بدست نمی آید . از طرفی تجارت الکترونیک امکان برقراری ارتباط با همه کسانی که برای تکمیل یک فرآیند بازرگانی لازم است با آنها تماس حاصل کنیم در کوتاه ترین تایم از طریق ایمیل و روش های دیگر فراهم مینماید.

از طرفی در دنیای تجارت الکترونیک میتوان از طریق  ساخت سایت ارزان  ، و با بهینه سازی سایت  به بسیاری از نقاط جهان کالا و خدمات فروخت.

منبع : تجارت الکترونیک و مزای آن

طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - طراحی وب سایت - بهینه سازی سایت - طراحی سایت




یادگیری بالا بردن سرعت لود سایت های جوملایی پارت سه

روش های تغییر بارگذاری صفحات سایت های جوملایی پارت سوم

گام 6 : از بین بردن برنامه نویسی های اضافی : در بیشتر موارد cms و برنامه های آماده خطوطی دارند که شما به آنها نیازی ندارید و حتی احتمال دارد این کدها به بهینه سازی ساختار  ضربه بزند. اگر برنامه نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در cms مورد نظرتان را تشخیص بدید آنها را حذف کنید.

گام 7 : فشرده سازی خطوط کدنویسی .در جوملا می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده کردن کدها و کاهش حجم سایت بپردازید .

گام آخر :  بررسی : پس از انجام همه کارها وقت بررسی سرعت وب سایت است . شما می توانید از سایتهای تست سرعت وب سایت برای بررسی استفاده کنید . 

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

بهینه سازی سایت - طراحی سایت - بهینه سازی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت




روش های بالا بردن سرعت لود وب سایت های joomla قسمت 2

روش های بالا بردن سرعت لود پایگاه اینترنتی های joomla پارت دوم

گام سوم : از بین بردن ماژول ها و بخش هایی که از سایتهای دیگر خونده میشن و باعث کم شدن سرعت وب سایت میشن مثل آمار گیر وبگذر و ... یا ماژول های بلاگ . این بخش ها به شدت سرعت لود را کم میکنند . و چون گاها سرورهای خیلی قدرتمندی ندارند زمان زیادی نیاز است تا بتوانند خدمات دهند . و این سرعت لود شما را خیلی خیلی کند می کند .

گام چهارم : بهره بردن از سرورهای ایران  و هاستهای قدرتمند . استفاده از host سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است ، هزینه طراحی سایت را نیز افزایش میدهد . از طرفی اگر سرور شما در داخل باشد سرعت جا به جایی فایلها به علت کم شدن مسافت تا حدودی کمتر می شود و سرعت لود وب سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به بهینه سازی سایت شما کمک خاصی نمیکند.

قدم 5 :
از بین بردن بخش هایی که در صفحه اصلی لازم نیستند .

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

بهینه سازی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - ساخت سایت - طراحی وب سایت




روش های افزایش بارگذاری صفحات سایت های joomla قسمت یک

یادگیری بالا بردن بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های joomla بخش یک

برای بالا بردن بارگذاری صفحات پایگاه های اینترنتی که با joomla مشکل شده است من قدم هایی را آماده کردم که در پایین آموزش میدم .

قدم یک :  اگر وب سایت شما از جی کوئری بهره نمیبرد برای نمونه عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره نظر ما غیرفعال کردن موتولز joomla است .
برای اینکار میشه از پلاگین مخصوص اینکار استفاده کنید . پلاگینی که به پایگاه اینترنتی شما اجازه می دید در هر قسمتی که میخواهید موتولز را غیر فعال کنید.

گام دوم : کاهش حجم عکس ها  و حذف عکس هایی که به آنها نیاز ندارید و تنها در زمان طراحی سایت ارزان خود با به کار بردن این عکس ها باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده اند بلکه به بهینه سازی سایت شما هم ضربه زده است .

منبع : آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

بهینه سازی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - طراحی سایت




در زمان ایجاد تارنمای اینترنتی استفاده از زبان پی اچی پی بهتر میباشد یا ای اس پی قسمت 3

در هنگام ایجاد تارنمای اینترنتی به کارگیری از زبان php بهینه تر میباشد یا asp پارت 3

در شرایط کلی میشود گفت که وب سایت هایی که با این دو زبان برنامه نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای معضلات امنیتی باشند به همین علت میتوان گفت که هر دو از لحاظ امنیتی در یک لول قرار دارند اما برخی معتقدند که به دلیل استفاده وب سایت هایی مانند گوگل از پی اچ پی ، ممکن است امنیت پی اچ پی قوی تر باشد.

بهینه سازی   در گوگل

برخی از کاربرانی که کار تدریس بهینه سازی سایت انجام میدهند اعتقاد دارند به دلیل اینکه زبان کد نویسی گوگل php میباشد ، وب سایت هایی که با این زبان برنامه نویسی شده اند از بهینه سازی بهتری برخودار میباشند اما این ادعا را هیچ موقع مدیران گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میتوان گفت که پی اچ پی از مزایای بهتری برخوردار است ولی این امر دلیل بر ناقص بودن asp نیست . از طرفی قیمت طراحی سایت با پی اچ پی کمتر است .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

طراحی سایت - ساخت سایت - بهینه سازی سایت - بازاریابی اینترنتی - سئو