ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

همه چیز درباره اتریش و شرایط تابعیت این کشور ازروش کار

مهاجرت به اتریش و دریافت ویزا این کشور ازراه کار



برای مهاجرت به اتریش میتوان از طریق  اخذ تابعیت از طریق ازدواج در این کشور اقدام کرد.


مقطع دکتری در اتریش

تحصیل در قلب اروپا و در دانشگاه های معتبر و ارزان همیشه از اولویت های دانشجویان ایرانی می باشد. اتریش با داشتن دانشگاه های بسیار معتبر در جهان می تواند مقصد افرادی باشد که مایل هستند در کنار تحصیل در یک دانشگاه عالی، زندگی ارزان و با کیفیتی هم داشته باشند. برای ورود به دانشگاه های اتریش در مقطع دکترا، به طور معمول داوطلب باید دانشجوی در حال تحصیل در دانشگاه های آزاد و یا سراسری داخل کشور و یا کشور های دیگر باشد (البته در برخی موارد هم بدون اینکه فرد، دانشجو باشد هم می توان برای مقطع دکترا پذیرش گرفت). طول دوره دکترا در اکثر قریب به اتفاق رشته ها و دانشگاه ها دوره ای حدوداً ۵ ساله می باشد و زبان تدریس هم آلمانی یا انگلیسی (بسته به دانشگاه و رشته) است.

هر سال تحصیلی شامل دو ترم می باشد که ترم اول از ماه مارچ (اسفند ماه) شروع و ترم دوم هم از سپتامبر / اکتبر (مهر ماه) شروع می شود. دانشجویان خارجی باید پس از ثبت نام در دانشگاه و در صورتی که زبان تحصیلشان آلمانی است، برای آموختن زبان آلمانی و دوره پیش دانشگاهی  ثبت نام کنند. طول این دوره بین ۳ ماه تا یک سال و نیم بسته به کیفیت تحصیل دانشجو می تواند متفاوت باشد.

شهریه دوره های دکترا در اتریش هم در حدود سالیانه ۳۸۰ یورو می باشد (در حال حاضر در بسیاری از دانشگاه ها هم این شهریه را دریافت نمی کنند) که می بایست در ابتدای هر سال تحصیلی به دانشگاه پرداخت گردد. اما در بعضی از دانشگاه ها مانند دانشگاه صنعتی گراتس (TU-Graz) – این شهریه را به دانشجویان ایرانی در صورتیکه حداقل ۹ واحد در ترم گذارنده باشند، برمی گردانند.

برای دانشجویان خارجی مقطع دکترا هم امکان کار پاره وقت وجود دارد اما حساب کردن بر روی درآمد این کار خصوصاً در سال اول تحصیل به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

رشته های دانشگاهی در مقطع دکترا شامل کلیه رشته های علوم انسانی، فنی مهندسی، علوم و هنر و گرایش های متفاوتی می باشد اما شرایط ورود برای هر رشته یا دانشگاه ممکن است با دانشگاه یا رشته دیگری متفاوت باشد. در اکثر رشته ها پذیرش مستقیم و به صورت قطعی صادر می شود اما در رشته های علوم پزشکی و پیرا پزشکی، داروسازی، روان شناسی، و تعدادی دیگر از رشته ها دارای آزمون ورودی است که لازم است فرد بعد از دریافت ویزا به اتریش رفته و در آزمون و مصاحبه ورودی شرکت نمایند. داوطلبانی که این مرحله را با موفقیت به پایان برسانند می توانند با اخذ ویزای دانشجویی وارد اتریش شده و تحصیل خود را آغاز کنند.

 

مدارک مورد نیاز برای اقدام جهت اخذ پذیرش در دوره دکترا در اتریش عبارتند از:

۱- کپی تمام صفحات پاسپورت با اعتبار بیش از شش ماه

۲- دوازده قطعه عکس رنگی

۳- ترجمه رسمی شناسنامه و کارت ملی

۴- ترجمه رسمی و تایید شده مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد

۵- ترجمه رسمی و تایید شده ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد

۶- دو عدد توصیه نامه از اساتید قبلی

۷- رزومه

۸- بیانیه هدف (Statement of Purpose )

۹- مدرک زبان انگلیسی و یا آلمانی (در صورت وجود)

۱۰- گواهی اشتغال به تحصیل (در صورت وجود)

۱۱- گواهی عدم منع تحصیل (N.O.C ) از دانشگاه محل تحصیل قبلی

 

شرایط پذیرش دوره دکترا / شرایط جدید
 

۱-  دانشجوی دکترا  یا فارغ التحصیل مقطع ارشد  دانشگاه های سراسری یا پیام نور و یا آزاد

۲-  زبان تدریس در اغلب رشته ها به زبان انگلیسی  می باشد . رشته های به زبان انگلیسی  احتیاجی  به داشتن نمره آیلتس نمی باشد.

۳-  پذیرش در همان رشته  یا زیر شاخه های آن  خواهد بود که متقاضی در ایران دانشجوی آن رشته یا فارغ التحصیل آن  بوده است . امکان تغییر گرایش می باشد .

تبصره: تنها در صورت داشتن  اقامت والدین یا همسر بیش از ۵ سال میتواند رشته خود را عوض نماید.

۴-  شهریه در دانشگاه های اتریش بین ۳۸۵تا ۷۵۰ یورو در هر ترم می باشد.

۵-  اخذ پذیرش جهت رشته های مرتبط با مدیریت و اقتصاد و حسابداری شرایط دیگری را نیز شامل می شود.

۶-  مدت زمان پذیرش  : معمولا بین سه تا ۶ ماه می باشد.

ثبت شرکت و سرمایه گذاری یکی از راه های خوب برای گرفتن  اقامت اتریش وگرفتن پاسپورت این کشور است.

 اقامت استرالیا - اقامت استرالیا - مهاجرت به استرالیا

معلومات کسب ویزا کشور سوئدبرای پزشکان

افراد قانونی در سوئد و گرفتن اقامت در این کشور از طریق ازدواج

کسانی ک قصدمهاجرت به سوئد را دارند ،در ادامه راههای امکان  تحصیل در سوئد توضیح داده شده است.


قوانین جدید مهاجرت نیروی کار به سوئد
بنا بر تصمیم پارلمان سوئد قوانین مهاجرت نیروی کار برای افراد خارج از اتحادیه اروپا (ئی یو), منطقه همکاری اقتصادی اروپا (ئی ئی اس) و سوئیس دچار تغییرات شده است. از روز 15 دسامبر سال 2008 اداره مهاجرت سوئد مسئولیت کامل رسیدگی به تقاضای افرادی که مایل به کار در سوئد هستند را بر عهده گرفته است.


اتباع اتحادیه اروپا (ئی یو), اتباع منطقه همکاری اقتصادی اروپا (ئی ئی اس), اتباع سوئیس و اعضای خانواده آنان و همچنین افراد دارای مدرک اقامت دائم در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا نیازی به تقاضای مجوز کار ندارند. این افراد مشمول قوانین ویژه اتباع اتحادیه اروپا (ئی یو) و منطقه همکاری اقتصادی اروپا (ئی ئی اس) هستند.

 اتباع خارجی غیر از موارد بالا از 15 دسامبر سال 2008 مشمول قوانین زیر هستند:

اتباع خارجی که مشمول موارد گفته شده در بالا نشوند جهت کار در سوئد نیاز به اجازه کار دارند. برای کار بمدت بیش از 3 ماه دارا بودن اجازه اقامت نیز ضروری است. برای کار به مدت کوتاهتر از 3 ماه، اتباع برخی از کشورها نیاز به روادید دارند. اینکه این کشورها کدامند را می توانید از طریق تماس با وزارت امور خارجه سوئد و یا وب سایت زیر مطلع شوید.

www.ud.se

اطلاعات ویژه متقاضیان کار، کارفرمایان و متقاضیان پناهندگی
اطلاعات ویژه متقاضیان کار:

فردی که مایل است در سوئد کار کند باید از سوی یک کارفرما در سوئد پیشنهاد استخدامی داشته باشد. بعلاوه برای گرفتن مجوز باید:

– متقاضی دارای گذرنامه دارای اعتبار باشد

– قادر به تامین هزینه زندگی خود از طریق درآمد حاصل از کار باشد

– شرایط استخدامی در سطح قراردادهای گروهی صنفی در سوئد و یا در سطح معمول آن شغل یا رشته باشد

– سندیکای و اتحادیه صنفی مربوطه نظر خود را درباره شرایط استخدامی اعلام کرده باشد

– شغل مربوطه در اتحادیه اروپا و منطقه همکاریهای اقتصادی اروپا آگهی شده باشد

متقاضی کار و کارفرما بطور همزمان وظیفه دارند به اداره مهاجرت نشان بدهند که شرایط فوق برآورد شده است. این کار از طریق تکمیل فرم 232011 که از سوی هم کارفرما و هم متقاضی کار تکمیل می شود انجام می پذیرد.

بطور کلی متقاضی می بایست تقاضای کار و اقامت را قبل از ورود به سوئد و از کشور موطن و یا کشوری خارج از سوئد که در آن زندگی می کند تسلیم نماید. اجازه می بایست قبل از ورود به سوئد آماده شده و برچسب آن در گذرنامه متقاضی نصب شده باشد. متقاضی می تواند در برخی موارد تقاضای اجازه کار خود را از داخل سوئد تسلیم نماید.

این موارد عبارتند از:

– دانشجویان دارای اقامت دانشجویی که حداقل 30 واحد دانشگاهی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و یا حداقل یک ترم در دوره های تحقیقی مشغول به تحصیل بوده اند.

– متقاضیان کار که جهت ملاقات با کارفرما وارد کشور سوئد شده اند و از سوی کارفرما پیشنهاد کاری دریافت نموده اند و به دلایل خاص باید بدون وقفه کار خود را شروع کنند. نوع این مشاغل در لیستی که بعدا بر روی وب سایت اداره مهاجرت منتشر می شود معین خواهد شد.

– متقاضیان پناهندگی که به درخواست خود تصمیم منفی دریافت کرده و این تصمیم قوت اجرایی یافته است.

چنانچه برای اولین بار تقاضا ارائه می کنید و یا تقاضای خود را تمدید می کنید مشمول مقررات زیر خواهید بود:

اگر در خارج از مرزهای سوئد بسر می برید تقاضای خود را:

– بصورت الکترونیک از طریق وب سایت اداره مهاجرت ارسال می کنید.

و یا

– به یکی از نمایندگیهای سوئد در محل زندگی خود ارائه می کنید.

اگر در داخل مرزهای سوئد بسر می برید تقاضای خود را:

– بصورت الکترونیک از طریق وب سایت اداره مهاجرت ارسال می کنید.

و یا

– از طریق پست به اداره مهاجرت ارسال می کنید.

و یا

– به یکی از شعبه های صدور مجوز اداره مهاجرت تحویل می دهید.

مدارک زیر می بایست در همه موارد ضمیمه تقاضا باشد:

– کپی پاسپورت

– پیشنهاد استخدامی از سوی کارفرما

– کپی از فیش پرداخت هزینه درخواست

اعضای خانواده دارنده اجازه کار می توانند برای همان مدتی که وی اجازه کار و اقامت دریافت کرده است اجازه اقامت بگیرند. اگر حداقل مدت اجازه کار شش ماه باشد اعضای خانواده دارنده مجوز نیز می توانند اجازه کار دریافت نمایند.

منظور از اعضای خانواده افراد زیر می باشند:

– همسر, همزی (سامبو) و یا شریک زندگی ثبت شده

– فرزندان زیر 21 سال دارنده کار و نیز فرزندان زیر 21 سال همسر, همزی و یا شریک زندگی ثبت شده وی

برای اینکه فرزندان بالای 21 سال بتوانند بر این اساس اجازه اقامت دریافت می کنند باید ثابت شود که آنان به منظور امرار معاش خود وابسته به والدین می باشند. توجه کنید که مرز سنی جهت اعضای خانواده متقاضیان پناهندگی که اجاز کار دریافت می کنند 18 سال است.

اکثر متقاضیان موظف به پرداخت هزینه ای به هنگام تسلیم تقاضای خود هستند. این هزینه زمان ارائه اولین تقاضای کار 2000 کرون و در برخی موارد همین مبلغ برای تمدید آن است. اما اگر تقاضای تمدید در حوزه یک کارفرما و یک شغل باشد هزینه آن 1000 کرون خواهد بود.

هزینه ارائه تقاضای برای اعضای بالای 18 سال خانواده 1000 کرون و برای اعضای زیر 18 سال خانواده 500 کرون است.

اگر مدت استخدام محدود باشد دارنده کار اجازه کار و اقامت برای همان مدت دریافت می کند، این مدت برای هر بار می تواند حداکثر 2 سال باشد. دارنده اجازه کار می تواند پس از 48 ماه اجازه اقامت دائم دریافت نماید.

در مدت 2 سال اول اجازه کار و اقامت وابسته به یک کارفرمای مشخص و بک شغل مشخص است. به همین خاطر اگر فرد در طی دو سال اول شغل و یا کارفرمای خود را عوض کند مجبور به ارائه یک تقاضای جدید اجازه کار و اقامت خواهد بود. اگر اجازه کار و اقامت پس از دو سال تمدید شود این مجوز وابسته به یک شغل معین خواهد بود. در این صورت فرد در صورت تعویض شغل مجبور به ارائه یک اجازه کار و اقامت جدید خواهد بود.

یک اجازه کار و اقامت در سوئد همیشه دارای مدت زمان محدود است. اگر دارنده کار شغل خود را از دست دهد اداره مهاجرت می تواند اجازه اقامت وی را باطل نماید. اما فرد می تواند بمدت حداکثر سه ماه پس از از دست دادن کار خود در سوئد باقی مانده و بدنبال کار دیگری بگردد. اگر فرد در طی این مدت موفق به یافتن کار جدیدی نشود اداره مهاجرت می تواند مجوز اقامت وی را باطل نماید و فرد در اینصورت مجبور به ترک سوئد می باشد.

اگر فرد موفق به یافتن کار جدیدی شود و مدت اجازه کار فعلی برای کار جدید کافی نباشد وی موظف به ارائه یک تقاضای اجازه کار جدید است. در این موارد اداره مهاجرت وضعیت استخدامی در نزد کارفرمای جدید را معیار بررسی و تصمیم گیری خود قرار می دهد.

چنانچه جهت ملاقات با یک کارفرما به سوئد سفر کرده اید، برای مثال به منظور حضور در یک مصاحبه کاری، وی می تواند تقاضای اجازه کار و اقامت خود را پس از ورود به سوئد ارائه کند. برای اینکه چنین تقاضایی مورد موافقت قرار بگیرد می بایست:

– تقاضا در زمان اعتبار ویزای فرد ارائه گردد.

– کارفرما دارای دلایل ویژه ای جهت شروع بی درنگ کار داشته باشد.

– شغل ارائه شده می بایست در لیست مشاغل مورد نیازی که در نزد اداره مهاجرت موجود است قرار داشته باشد. این لیست بر روی وب سایت اداره مهاجرت سوئد قرار خواهد گرفت.

– می بایست نشان داده شود که چنانچه فرد مجبور به ترک سوئد شود کارفرما جهت اداره امور تشکیلات خود دچار مشکل خواهد شد.

اگر این شرایط احراز شده باشد اداره مهاجرت تقاضا را بر اساس قوانین درج شده در بالا مورد بررسی قرار خواهد داد.

حق شکایت

تصمیم مخالفت با درخواست اجازه کار قابل شکایت به مرجع بالاتری نیست مگر اینکه متقاضی همزمان حکم ممنوعیت ورود و یا اخراج از کشور دریافت کرده باشد.

 

 مهاجرت به استرالیا - اقامت استرالیا - مهاجرت به استرالیا 

فروش سربازی درسال 95 صحت ندارد

عنوان:افزایش سرعت بهبود زخم‌ها با پانسمان‌ ضدباکتری ساخت محققان دانشگاهی

 


برای این که شخصیتی موفق در نظر مردم دیده شوید باید علاوه بر تصویر حرفه ای، لباس مناسبی نیز بپوشید.
 
لباس هر شخص در نظر مردم شخصیت او را برملا می کند و با پوشیدن خاص لباس می توانید اطلاعاتی درباره سلیقه، شیوه ی زندگی و شخصیت تان در اختیار افراد قرار دهید.
 
مثلا انتخاب لباس برای فروشندگان کار بسیار سختی است. فروشندگان بیشتر با مدیران اجرایی و افراد دارای قدرت دیدن می کنند و لازم است در ظاهر خود به چند راهنمایی توجه داشته باشند. در واقع این راهکارها برای افرادی که می خواهند در اذهان عمومی به عنوان یک شخصیت موفق شناخته شوند، مناسب خواهد بود.



- نباید از زیور آلات بیش از حد استفاده کنید. برای مثال خانم های موفق هیچ گاه تتو و انگشترهای بزرگ به دست نمی کنند. آقایان نیز نباید از خالکوبی استفاده کنند.
- از کراوات هوشمندانه استفاده کنید زیرا کراوات عکس العمل های متفاوتی ایجاد می کند.
- به خودنویس خود توجه داشته باشید. اگر بخواهید از یک خودنویس زیبا برای نوشتن در یک دفتر کهنه و زشت استفاده کنید مانند این است که با کت و شلوار گیوه بپوشید.
- هیچ گاه جوک های بی مورد تعریف نکنید و با افرادی که جوک های بی مزه و بی ادبانه تعریف می کنند، طوری رفتار کنید که متوجه شود تمایلی برای مطرح کردن این موارد ندارید و در همه حال ادب را رعایت کنید.
- برای این که خود را برجسته تر نشان دهید از ساعت مچی ، کمربند و کیف زیبا استفاده کنید.
- هر عطری را به خود نزنید. شاید خود شما به عطری علاقه مند باشید اما در نظر اطرافیان خوشایند نباشد. ارتباط قوی بین عطرو حافظه وجود دارد و ممکن است با زدن عطری خاطرات بد گذشته را تداعی کنید.
- در رنگ کت و شلوارتان دقت داشته باشید. شاید یک کت و شلوار بنفش برای محیط تبلیغات، مد و فشن زیبا باشد اما برای یک فروشنده بیمه یا مشاور املاک وجه خوبی ندارد.
- شما به عنوان یک فرد موفق در شرکت تان، تصویری از آن شرکت خواهید بود. اگر تصویر غیرقابل اعتمادی داشته باشید، وجه شرکت را زیر سوال خواهید برد.
- هیچ وقت از کفش ها روباز تابستانی استفاده نکنید. لباسهایتان باید همیشه تمیز و اطو کشیده باشد.
- از آرایش ساده و مدل موی رسمی در قرار های کاری تان استفاده کنید.
- افراد موفق هیچ گاه با یک خودکار ارزان در جلسات حاضر نمی شوند و همیشه یک خودنویس زیبا و گران قیمت به دست می گیرند.
- هیچ گاه در قرارهای کاری شلوار جین نپوشید. اما می توانید در مسافرت ها و تعطیلات این مدل شلوار را بپوشید.
- افراد موفق در محیط کسب و کار و قرارهای کاری شان اغلب کت و شلوارهای آبی، خاکستری و مشکی می پوشند. کت و شلوار قرمز ممکن است شما را خیلی جدی نشان ندهد و مناسب یک فرد موفق نمی باشد.
 
 نوع لباس پوشیدن افراد موفق













افراد موفق سبک پوشش به خصوصی دارند و هر روز از همان استفاده می‌کنند
 
چرا افراد موفق هر روز لباس‌های تکراری می‌پوشند؟
جدا از تاثیرات شگفت‌انگیز افراد موفق بر جهان، نبوغ خلاقانه آنها و پیروان آن‌ها، استیو جابز، مارک زاکربرگ و آلبرت انیشتین چه وجه اشتراکی با یکدیگر دارند؟ بله درست حدس زدید: آن‌ها سبک پوشش به خصوصی دارند و هر روز از همان استفاده می‌کنند.


تا به حال فکر کرده‌اید که خود شما نیز می‌توانید این کار را انجام دهید؟ در این جا به برخی از دلایلی اشاره می‌کنیم که چرا باید انجام این کار را مدنظر قرار دهید:

ساده است.
سادگی اغلب به معنای نبوغ است. و پیچیدگی اغلب گیج‌کننده است. احتمالا شما نیز مانند بسیاری از افراد، حداقل ۸۰% از لباس‌هایی که در کمدتان وجود دارد را نمی‌پوشید. به جای این که هر روز خود را ملزم به انتخاب یک لباس و پوشیدن آن کنید، روشی را برگزینید که همواره از یک سبک منحصر به فرد استفاده کنید. سبک خاص شما، تنها متعلق به شماست و می‌تواند با توجه به سلیقه‌ی شما خاص یا معمولی باشد.

شلوار جین و یقه اسکی؟ کت شلوار طوسی یا کت شلوار آبی؟ احتمال این که شما لباس به خصوصی داشته باشید که از پوشیدن آن لذت می‌برید و آن را به سایر لباس‌ها ترجیح می‌دهید وجود دارد، بنابراین لازم نیست که بیش از اندازه فکر کنید و به سختی تصمیم بگیرید.

به سادگی، لباس مورد نظر خود را تعریف کنید، هر آن چه را که برای روزهای هفته می‌پسندید خریداری کنید و کمد لباس خود را با توجه به آن سازمان‌دهی کنید. لباس‌هایی که دیگر برای شما استفاده‌ای ندارند را کنار بگذارید و در نهایت به کمد لباس‌ سازمان‌دهی شده‌ای دست پیدا کنید که همیشه رویای آن را در سر داشتید.

نیاز به تصمیم‌گیری ندارید.
ما نسبت به گذشته، در طول روز تصمیمات بیشتری می‌گیریم، آیا باید برای هر روز نیز لباس‌های مختلفی انتخاب کنیم؟ مارک زاکربرگ از آزادی و استقلالی که تی‌شرت طوسی رنگش برای او به همراه آورده است، لذت می‌برد: "من واقعا دوست دارم تا با خیال راحت زندگی کنم و تا جایی که می‌توانم تصمیمات کمتری در مورد هر چیزی به غیر از چگونگی خدمت کردن به مردم، بگیرم.”

زمانی که صبح آغاز می‌شود، اینکه نیازی به تصمیم‌گیری نداشته باشید در آغاز روز بسیار رهایی‌بخش به نظر می‌رسد. به استرس و اضطراب‌های که یک یونیفرم یا یک دست لباس آماده می‌تواند از بروز آن جلوگیری کند فکر کنید. آیا می‌خواهید فردی باشید که همچنان از نظر ذهنی در فکر کمد لباس‌هایش است، در حالی که می‌توانید فردی باشید که در ذهن خود قدم بزرگ بعدی را بر می‌دارد؟

پول خود را پس‌انداز می‌کنید.
زمانی که می‌دانید هر روز چه چیزی می‌پوشید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که همیشه چند مورد اضافی با توجه به انتخاب‌های خود، در زمانی که این لباس‌ها حراج می‌شوند، ذخیره کرده‌اید.

باعث افزایش اعتماد به نفس و تمرکز شما می‌شود.
شما می‌دانید که چه لباس‌هایی به درد شما می‌خورند. شما نوع بدن خود را می‌شناسید و همین مسئله اعتماد به نفس کافی به منظور تمرکز بیشتر بر روی کارهایتان را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد و در این صورت شما می‌توانید به عضو مفیدتری برای تیم خود تبدیل شوید.

لازم نیست لباسی که برایتان مناسب نیست و تنها به صورت تصادفی آن را خریده‌اید، و یا تنها لباس تمیزی که برای پوشیدن در صبح اختیار داشتید و در آن احساس ناراحتی می‌کنید را بپوشید. با ایجاد یونیفرم به خصوص خود، می‌توانید هر روز شیک باشید و احساس راحتی کنید.

قابل پیش‌بینی است.
مهم‌تر از همه، از طریق تعریف و ایجاد سبکی منحصر و خاص خودتان، آماده هستید تا بر اساس برنامه‌ی روزانه و بدون نیاز به کمترین فکر به جلو پیش بروید. به علاوه، با وجود دنیای دیوانه‌واری که در آن زندگی می‌کنیم، حداقل می‌توانیم از نوع یونیفرم و لباس روزانه‌ی خود اطمینان داشته باشیم و آن را پیش‌بینی کنیم. و به تنها به همین دلیل، این کار مطمئنا ارزشش را دارد.

شروع دوره های فراگیری ریکاوری اطلاعات هارد با بهترین کیفیت در تخصصی ترین آموزشگاهها به صورت تجربی

اعلام دوره های آموزش تعمیرات هارد با بهترین سطح کیفی در تخصصی ترین آموزشگاهها به روش تجربی


موسسه پارسه دوره های ریکاوری اطلاعات هارد  را با بهترین کیفیت در پیشرفته ترین آموزشگاه های خود برگزار می کند این دوره ها توسط حرفه ای ترین و مجرب ترین اساتید این حوضه آموزش داده می شود ، آموزش در این دوره ها به صورت فنی و تجربی بوده و علاوه بر این که پس از اتمام دوره به شما مدرکی معتبر ارائه می شود از لحاظ فنی و تجربی نیز کاملا قادر به بازیابی اطلاعات هارد ، ریکاوری اطلاعات هارد و تعمیرات هارد خواهید

بازیابی اطلاعات نرم افزاری هارد

برای این روش ریکاوری, نرم افزار های زیادی طراحی شده است. اینترنت پر از انواع برنامه های نرم افزاری برای برگرداندن اطلاعات می باشد. هر نرم افزار نقاط قوت و ضعف خودش را دارد که باید آنها را بدانید و برای بکار بردن نرم افزار های ریکاوری اطلاعات حتما باید نکات مهمی را رعایت کنید.

    آگاهی کامل به طرز کار نرم افزار بازیابی اطلاعات داشته باشید.
    اطلاعات ریکاوری شده را بهیچ عنوان داخل خود هارد نریزید.
    بهترین برنامه ریکاوری اطلاعات PC3000 روسیه می باشد.
    اگر هارد یا فلش پیغام فرمت می دهد به هیچ عنوان قبل از ریکاوری اطلاعات آنرا فرمت نکنید.
    در ریکاوری اطلاعات, درایو هارد حتما باید سالم باشد و هاردی که کند یا خراب یا بد سکتور دارد را زیر اسکن نرم افزار قرار ندهید.
    اگر پروسه ریکاوری اطلاعات زمان زیادی به طول انجامید و بسیار کند پیش رفت آن را از سیستم جدا کرده و به هارد فشار نیاورید.
    برای بازیابی اطلاعات بهیچ عنوان از نرم افزار های بد سکتور گیری و فرمت استفاده نکنید.





بازیابی اطلاعات سخت افزاری هاردریکاوری بازیابی اطلاعات هارد

وقتی هارد مشکل فیزیکی پیدا می کند دسترسی به سکتور های اطلاعات را از دست می دهد. برای دسترسی به اطلاعات باید قطعات مکانیکی الکترونیکی آن درست کار کند. اگر بورد یا هد یا موتور هارد سوخته باشند باید تعویض گردند.

اگر هر یک از قطعات مکانیکی هارد درست کار نکنند و خراب شده باشند باید تعویض گردند که به اصطلاح جراحی یا بازیابی اطلاعات سخت افزاری هارد می گویند.

برای این روش ریکاوری حتما باید به یکی از مراکز بازیابی اطلاعات مراجعه کنید و خود اقدام به باز کردن هارد نکنید ورود هوا به داخل سیلندر هارد باعث خرابی سطح دیسک و اطلاعات شما می شود.


وقتی فریمور هاردی خراب می شود هارد با تمام قطعات سالم خود نمی تواند راه اندازی شود و احتیاج است فریم ور آن به حالت قبل برگردد. تعمیرات فریمور هارد یکی از تخصص های حرفه ای در تعمیر و ریکاوری اطلاعات می باشد که در هر مدل هارد با یکدیگر فرق دارند.

ریکاوری اطلاعات میان افزاری همان فریم ور زدن هارد می باشد. برای ریکاوری اطلاعات به این روش احتیاج به دستگاه و برنامه های خاصی مانند Pc3000 و MRT می باشد.
اشتباهات رایج در ریکاوری و بازیابی اطلاعات

    فرمت کردن هارد قبل از ریکاوری که خیلی رایج است
    بد سکتور گیری قبل از ریکاوری اطلاعات
    ریختن اطلاعات ریکاوری شده داخل خود هارد (اوررایت شدن اطلاعات) از این گونه اشتباهات بسیار می شود
    زدن کد دیتکت به مدل هارد های سیگیت بدون بک آپ گیری مازول
    جابجا و تعویض و گم کردن بورد اصلی هارد
    باز کردن درپوش سیلندر هارد
    دوباره پارتیشن بندی و فرمت کردن هاردی که درایو های آن پریده است
    تعویض برد هارد با بورد یک مدل هارد دیگر






    عیب یابی اشتباه در مدل هارد سامسونگ که روشن نمی شوند

بازیابی اطلاعات هارد، ریکاوری هارد و تعمیرات هارد
خیلی از افراد فکر میکنند پیش از بازیابی اطلاعات باید هارد را فرمت کرد که روش بسیار اشتباهی می باشد مخصوصا اگر هارد سالم نباشد و در بعضی مواقع باعث از بین رفتن اطلاعات پوشه بندی می شوند

 

بد سکتور گیری قبل از ریکاوری اطلاعات هارد باعث می شود هارد کند تر و در نهایت غیر قابل شناسایی گردد و در بعضی مواقع اطلاعات از بین برود و یا بر اثر فشار روی هارد هد آن آسیب ببیند و در مواردی روی سطح دیسک خط بیفتد.

بدترین نوع اشتباه بازیابی اطلاعات اور رایت یا گم شدن بورد اصلی هارد می باشد که بیشتر مواقع هارد را غیر قابل تعمیر و ریکاوری میکند و باعث می شود اطلاعاتتان را برای همیشه از دست بدهید.

زدن کد با ترمینال در مدل هارد سیگیت توسط همکارانی که ابزار تخصصی ندارند در بیشتر مواقع باعث خرابی ماژول ترنسلیت هارد می گردد و دسترسی به سکتورها قطع و کل هارد مانند بدسکتور بنظر می رسد بازیابی اطلاعات این مورد هارد در بعضی مواقع بسیار سخت و غیر ممکن می باشد.

ورود هوا به داخل هارد باعث می شود اطلاعات هارد آسیب ببیند و نیاز به تعمیرات هارد داشته باشد.

بعد از پارتیشن بندی مجدد امکان ریکاوری بصورت پوشه بندی هست بشرط آنکه اطلاعات جدید داخل هارد ریخته نشود.

با وصل کردن بورد های مختلف روی سیلندر هارد امکان دارد آی سی پری آمپلی هد هارد بسوزد.

اگر فریم ور بورد هارد سامسونگ مشکل پیدا کند که بسیار مشهود است هارد روشن نمی شود و با تعویض بورد راه نمی افتد. مشکل در فریمور هارد است که با درست کردن آن, هارد با اطلاعات درست می شود. پس همکاران توجه کنند با مواجه با این مشکل, هارد را جراحی نکنند.
ریکاوری درایو هارد اکسترنال

نکات مهم در جراحی هارد

ذخیره و بازیابی دیتا دارای تکنیک های خاصی است که بدون ابزار آلات پیشرفته غیر ممکن می باشد. توصیه ما به همکاران عزیز در این امر این است که اگر می خواهید واقعا رتبه اول در ایران باشید باید مجهز به قوی ترین دستگاه های بازیابی و همچنین تخصص و تجربه استفاده کردن از آنها را داشته باشید و فقط الکی ادعای رتبه اول بودن نداشته باشید

شرکت های بازیابی توجه داشته باشند بهترین بودن در این شغل به حرف و تبلیغات نیست بلکه کار و تلاش و تجربه و زحمت و پشتکار می خواهد

آموزش بازیابی هارد بدون وسایل مخصوص آن امکان ندارد. شرط پیشرفت در این حوزه در مرحله اول داشتن دستگاه است و مشخصا بدون ابزار تخصصی, تجربه و مهارت معنی ندارد.



مهاجرت به نیوزلند و انواع روادید این کشور

 
عنوان : همه چیز درباره نیوزلند و اقسام شرایط ومراحل گرفتن مجوز نیوزیلند


کار در استرالیا و مشاغل مورد نیاز استرالیاThe Migration Occupations in Demand List) MODL) , لیستی از مشاغل مورد نیاز استرالیا می باشد, برای افرادی که قصد کار در استرالیا را به عنوان مهاجر دارند در نظر گرفته می شود.این لیست توسط وزارت آموزش و اشتغال دولت استرالیا (DEEWR) و با توجه به نیاز کارفرمایان تهیه می شود.این لیست که برای مهاجرین جویای کار در استرالیا منتشر می شود, سالیانه به طور متوسط دو بار بررسی می شود و این موضوع به دلیل امکان کمبود در یک شاخه کاری است.هرچند این موضوع به این معنا نیست که لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا سالی دو بار تغییر میکند.تغییرات لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا زمانی رخ می دهد که دولت استرالیا به دنبال تغییر روندی مهم در بازار کار باشد.در هر صورت ما به شما پیشنهاد میکنیم که قبل از اقدام برای کار در استرالیا و مهاجرت به این کشور, لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا را در سایت مهاجرت این کشور مطالعه نمایید.یکی از مزیت های ارزیابی در زمینه MODL علاوه بر دریافت امتیاز مربوطه، بنا به ادعای اداره مهاجرت در اولویت قرار گرفتن کار بررسی پرونده شما نسبت به پرونده های عادی می باشد.هرچند تجربه نشان داده که تفوت زیادی در این مورد وجود ندارد.

 در سال 2010 وزیر امور مهاجرت و شهروندی استرالیا سناتور اوانز,بر اساس بازنگری انجام شده بر لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا (MODL) اعلام کرد که این لیست توانایی لازم برای برآورده کردن نیاز بلند مدت و میان مدت متخصصین متقاضی کار در استرالیا را ندارد.بر این اساس و با اکثریت آرای شرکت کنندگان در نظر سنجی که نشان از عدم ضرورت وجود این لیست در حال حاظر, سناتور اوانز رای نهایی حذف لیست MODL را صادر کرد.کریس اوانز وزیر امور مهاجرت دولت اعلام کرد که دولت استرالیا قصد دارد تا لیست فعلی مشاغل تخصصی SOL را در نیمه دوم سال 2010  با لیست هدفمندتری که در راستای تامین نیاز میان مدت تا بلندمدت متخصصین مورد تقاضا بازار کار استرالیا باشد جایگزین نماید .

 

لیست MODL بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا را که با کمبود امتیاز روبرو بودند قادر می ساخت تا با موفقیت به استرالیا مهاجرت کنند.پس از حذف این لیست، بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا دیگر قادر به اخذ حد نصاب امتیاز برای ویزای اقامت استرالیا نیستند، و به ناچار باید از بهره گیری از گزینه اسپانسر شیپی حداقل امتیاز برای مهاجرت را کسب کنند.

 

مشاغل استرالیا



اسپانسر شیپی به ۳ طریق برای ویزای اقامت دائم امکان پذیر می باشد:

۱- کارفرما

۲- ایالتی

۳- خانواده

به طور معمول بسیاری از مهاجران ایرانی - مهاجرت به کانادا، اروپا یا آمریکا را مقصد نهایی خود قرار می دهند و دلیل آن سکونت درصد بیشتر ایرانیان مقیم خارج از کشور در کشورها یا قاره های نامبرده می باشد. از همین رو متقاضیان می توانند از قوانین اسپانسرشیپی برای مهاجرت به آن کشورها بهره ببرند.









 اما در مورد استرالیا چنین گزینه ای بسیار رایج نیست، به این دلیل که درصد کمتری از ایرانیان ساکن خارج از وطن در استرالیا ساکن هستند، بنابراین گزینه اسپانسرشیپی کارفرما و ایالتی رنگ بیشتری به خود می گیرند.استرالیا در حال حاضر به دلیل تنوع بسیار بالا (بیش از ۴۰۰ عنوان شغلی) در مشاغل استرالیا مورد نیاز آن کشور در بین بسیاری از متخخصان در تمام دنیا که از نعمت پایگاه خانواده بی بهره اند به عنوان یکی از مقاصد بسیار مهم به شمار می آید.


اما پس از حذف لیست MODL تحقق این رویا با کمی مشکل روبرو شد. از این پس متقاضیان برای کسب ۱۵ امتیاز از دست رفته لیست نیاز دارند نمره بالاتری در امتحان زبان انگلیسی، آیلتس کسب کنند یا به دنبال گرفتن موافقت کارفرما یا ایالت برای حمایت کردن آنان بیافتند.

این راه حل به نظر بسیار ساده می آید اما تا زمانی که متقاضی جویای حامی با روحیه بسیار بالا شروع به جستجوی کارفرما می کند. او خیلی زود متوجه این مسئله می شود که به دلیل تفاوت های فرهنگی، نا آشنایی با فن آوری اطلاعات و نداشتن تسلط بر زبان انگلیسی، علی الخصوص لهجه استرالیایی، قادر به برقراری ارتباط با کارفرما در استرالیا نمی باشد و با مشکلات عدیده برای جلب نظر کارفرما روبرو می شود.

اینجانب به شخصه شاهد درد و دل تعداد بسیار زیادی از متقاضیان با شکست مواجه شده مهاجرت به استرالیا بوده ام که با مراجعه به مراکز مجاز مشاوره شغلی و مهاجرتی تقاضای پیدا کردن کارفرما دارند.اما نکته ای که همه این هموطنان فراموش کرده اند، رکود اقتصادی جهانی و بالطبع درصد بالای بیکاری در کشورهای صنعتی ازجمله استرالیا می باشد. در زمان نگارش این متن من به جرات اظهار می کنم که نزدیک به ۱۰۰% کارفرمایان استرالیایی، فقط به افراد مقیم یا شهروندان آن کشور پیشنهاد کار می دهند.از همین رو چاره ای نمی ماند جز گرفتن حامی ایالتی.




مشاغل استرالیا



فلسفه حامی ایالتی براین مبناست که یکی از دولتهای محلی استرالیا به دلیل رقابتی که با دیگر ایالتها و شهرهای استرالیا در پیشرفت و اجرای پروژه های بزرگ صنعتی دارند نیاز به کسب متخصصان آماده به خدمت با حداقل آموزش دارند. آنها با توجه به نوع صنعت رایج در آن ایالت و تعداد پروژه های آماده و تعداد نیروی متخصص موجود در استرالیا تصمیم به این می گیرند که نیروی متخصص مورد نیاز خود را از خارج از استرالیا تامین نمایند.

مهاجر متخصص پس از دریافت حکم اسپانسرشیپی از ایالت با ۱۰۰ امتیاز برای مهاجرت به استرالیا واجد شرایط خواهد بود. متقاضیانی نیز که ۹۰ امتیاز برای مهاجرت به استرالیا کسب کرده بوده اند، پس از دریافت اسپانسرشیپی ۱۰ امتیاز به آنان تعلق خواهد گرفت و با ۱۰۰ امتیاز مجددا برای ویزای اقامت دائم استرالیا واجد شرایط خواهند شد.

اما تمامی شرایط اشاره شده در بالا در حال تغییر است. کارشناسان منابع انسانی در استرالیا معتقند که نحوه امتیاز بندی در حال حاضر بهینه نیست، به طوری که متقاضی اقامت دائم استرالیا که به تازگی از یکی از دانشگاه های استرالیا فارغ التحصیل شده است در سن ۲۴ سالگی بیشترین امتیاز را برای ویزای اقامت دائم استرالیا کسب می کند در جایی که یک متخصص با همان سطح تحصیلات یا بالاتر اما در سن نزدیک به ۴۰ سال از نظر لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا واجد شرایط برای مهاجرت نمی باشد کما اینکه مهارتهای او بسیار با ارزش تر از نفر اول می باشد.

در زمان نگارش این مقاله بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا منتظر این تغییرات می باشد.

در جدول زیر پیش نویس مشاغل مورد نیاز در استرالیا را می توان دید. ما به شما اکیدا توصیه می کنیم که متقاضیان مهاجرت به استرالیا  مبنای خود را بر این لیست قرار ندهند زیرا این لیست نهایی نمی باشد.









پارسی     English 
حسابداران     Accountants
متخصصان آمار و ارقام و ریاضی دانان     Actuaries, mathematicians and statisticians
مراقبان افراد ناتوان و سالخورده     Aged and disabled carers
محققان علوم کشاورزی و جنگلداری     Agricultural and forestry scientists
متخخصان حمل و نقل هوایی     Air transport professionals
مکانیک دستگاه های خنک کننده مثل یخچال یا کولر     Air-conditioning and refrigeration mechanics
مهندس هواپیما     Aircraft maintenance engineers
متخصص بیهوشی     Anaesthetists
آرشیتکت یا طراح فضای سبز     Architects and landscape architects
ممیزی، مدیر دفتر (منشی ارشد) و خزانه دار شرکت های فرامرزی     Auditors, company secretaries and corporate treasurers
برقکار خودرو     Automotive electricians
سازندگان قایق های چوبی     Boat builders and shipwrights
معمار و بنا     Bricklayers and stonemasons
نجار و چوبکار     Carpenters and joiners
نقشه کش ساختمانی و صنعتی     Cartographers and surveyors
مهندس مواد یا شیمی     Chemical and materials engineers
مدیر مهد کودک یا کودکستان     Child care centre managers
دست ورز یا متخصص استخوان درمانی     Chiropractors and osteopaths
مهندسان و کمک مهندسان عمرانی و ساختمان سازی     Civil engineering draftspersons and technicians
مدیر پروژه های ساختمانی     Construction managers
متخصص بهداشت دهان و دندان و تکنسین های دندان     Dental hygienists, technicians and therapists
دندانپزشک     Dental practitioners
متخصص تغذیه     Dieticians
معلم پیش دبستانی     Early childhood (pre-primary school) teachers
تکنسین سامانه های توزیع برق     Electrical distribution trades workers
مهندس برق     Electrical engineers
برقکار     Electricians
مهندس الکترونیک     Electronics engineers
تعمیرکار لوازم الکترونیک     Electronics trades workers
مدیران مهندسی     Engineering managers
نرس     Enrolled and mothercraft nurses
کارگزاران مالی     Financial brokers
آنش نشان و آمبولانس چی     Fire and emergency workers
موزاییک یا سرامیک کار     Floor finishers
پزشک عمومی     Generalist medical practitioners
شیشه بر     Glaziers
مدیر مجموعه های سلامت اجتماعی     Health and welfare services managers
متخصص کامپیوتر و سامانه های ارتباط الکترونیک     ICT business and systems analysts
مدیران صنعتی، مکانیک و تولید     Industrial, mechanical and production engineers
متخصص داروهای داخلی     Internal medicine specialists
وکلا و متخصصان امور حقوقی     Judicial and other legal professionals
ارزیاب زمین     Land economists and valuers
متخصصان حمل و نقل دریایی     Marine transport professionals
متخصصان پرتونگاری     Medical imaging professionals
محققان داروهای آزمایشگاهیی     Medical laboratory scientists
تکنسین قالب کار     Metal casting, forging and finishing trades workers
معلم مقطع راهنمایی     Middle school teachers
مهندس معدن     Mining engineers
مکانیک خودرو     Motor mechanics
محقق و مدرس پرستاری     Nurse educators and researchers
مدیر پرستاری     Nurse managers
کمک نرس و پرستار شخصی     Nursing support and personal care workers
متخصصان کاردرمانی     Occupational therapists
ارتوپدیست و عینک ساز     Optometrists and orthoptists
مدیران آموزشی     Other education managers
نقاش ساختمان     Painting trades workers
صافکار و نقاش     Panel beaters
داروخانه چی     Pharmacists
فیزیوتراپ     Physiotherapists
گچ کار     Plasterers
لوله کش     Plumbers
متخصص درمان امراض پا     Podiatrists
فرز و تراشکار     Precision metal trades workers
معلم دبستان     Primary school teachers
روانشناس     Psychiatrists
روانپزشک     Psychologists
مدیر مدرسه     School principals
معلم راهنمایی و دبیرستان     Secondary school teachers
تابلو نویس تبلیغاتی     Sign writers
کارمند امور اجتماعی     Social workers
برنامه نویسان کامپیوتر     Software and applications programmers
مشاور حقوقی     Solicitors
معلم دانش آموزان مخصوص     Special education teachers
متخصصان گفتار درمانی     Speech professionals and audiologists
جراح     Surgeons
معلم زبان انگلیسی     Teachers of English to speakers of other languages
مهندس مخابرات     Telecommunications engineering professionals
تکنسین مخابرات     Telecommunications technical specialists
استاد دانشگاه و استادیار     University lecturers and tutors
طراح شهر و حومه     Urban and regional planners
نقاش خودرو     Vehicle painters
دامپزشک     Veterinarians
کاشی کار روکار     Wall and floor tilers
نجار، منبت کار و حرفه های مرتبط با چوب     Wood machinists and other wood trades workers



















































































 

 مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به استرالیا- مهاجرت