ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

توصیه های کنترلی در تجارت اینترنتی

استراتژی های مدیریتی کسب و کار الکترونیک


توصیه های مدیریتی کسب و کار اینترنتی


بسیاری از مردم که به سمت تجارتهای الکترونیک حرکت میکنندمی شتابند ، در پی یافتن روش هایی اینده دار و با راندمان خوب برای کسب و کارشان میباشند. این مردم به خوبی می فهمند که داشتن یک کسب و کار مناسب و سود آور بایداستراتژی مناسب برای کسب و کار میباشد و در واقع این نکته را به خوبی دریافته اند که بدون یک استراتژی مدیریتی ، رسیدن به منفعت های مادی در تجارت الکترونیک امری محال است. برخی افراد نیز به دنبال معرفی کسب و کار از طریق طراحی وب سایت میباشند ، و مطالب مختلفی را نیز مطالعه میکنند ، مطالبی از تاثیر اسپم ها در کسب و کار اینترنتی تا استراتژی های مدیریتی برای کسب و کار خود زیرا آنها متوجه اهمیت شهرت کسب و کار در اینترنت شده اند. در واقع شاید میتوان گفت که اکثر افرادی که امروزه به صورت آنلاین کار میکنند ، به دنبال آشنایی با استراتژی های مدیریتی مناسب برای کسب و کارشان میباشند به همین دلیل  ما در این مقاله به اصلی ترین استراتژی های کسب و کارهای آنلاین میپردازیم.


بهبود فرآیندهای تجاری
هنگامی که استراتژی سازمان بر بهبود فرآیند های تجاری متمرکز است ، نقش استراتژی کسب و کار الکترونیکی باید بر کاهش هزینه ها و افزایش سرعت فرآیند های کسب و کار متمرکز باشد تا سازمان را به اهداف استراتژی خود نزدیک کند. در واقع این استراتژی به دنبال سود کمتر و مشتری بیشتر میباشد به همین دلیل هزینه های دریافتی کمتر از میانگین بازار بوده و به طبع آن میزان سفارشات بیشتر از رقبا.

ارتقای نو آوری
در این حالت استراتژی کسب و کار استفاده از فناوری برای خلق محصولات و خدمات جدید است . تشکیل پروفایل مشتری ، ارتباط بهتر با مشتری و اظهار نظر راحت تر مشتری درباره محصول از ابزارهایی است که به واسطه آن میتوان از طریق کسب و کار الکترونیکی به بهود ، نو آوری و تولید محصولات و خدمات جدید دست یافت. در این حالت وجود اطلاعات بیشتر و قرار داشتن در جریان تحول نظرات و نگرش های مشتریان به صورت بهنگام پتانسیل بسیار خوبی برای نوآوری در محصولات ایجاد میکند به همین دلیل یکی از پیشنهاد هایی که برای استفاده از فناوری اطلاعات در راستای توسعه نوآوری میشود ، ایجاد محصولات جدید است.

ارتباط بهتر با عرضه کننده و مشتری
این استراتژی برای تقویت ارتباط با عرضه کنندگان و مشتریان میباشد. در این حالت استراتژی بر بهبود کیفیت ، کیفیت محصولات ، مدیریت روابط با مشتری و مدیریت زنجیره عرضه متمرکز است. در واقع استراتژی کسب و کار الکترونیکی در این حالت به گونه ای است که با به اشتراک گذاشتن هزینه ها ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، فعالیت های تبلیغاتی مشترک و برخی دیگر از ابزارهای بهبود تجاری زنجیره عرضه را یکپارچه و روابط با مشتریان را تقویت میکند

تکنیک انتخاب باکلاس ترین رنگ کابینت آشپزخانه

نکته های انتخاب باکلاس ترین رنگ کابینت آشپزخانه


تکنیک انتخاب باکلاس ترین پینک کابینت آشپزخانه: انتخاب پینک برای دکوراسیون آشپزخانه

و ویژه کابینت ها در زیباسازی آشپزخانه تاکید زیادی دارامی باشد و تکنیک برگزیدن جذابترین

رنگ کابینت آشپزخانه به شما در این مورد یاری می رساند. رنگها می توانند شکل آشپزخانه رامتحول کنند و

 احساس آن را متفاوت کنند،حتی می توانند کسل کننده ترین و یک شکل ترین آشپزخانه را هم تغییر دهند. البته توجه به ابعاد

فضای آشپزخانه برای  انتخاب درست رنگها خیلی بااهمیت می باشد. چنانچه آشپزخانه کوچک و تاریک است نیاز به رنگهای گرم و روشن دارد تا با کمک آن فضا را روشن کند.

همچنین یک فضای بزرگ و بی روح نیازمند رنگهایی تند و جذاب است. اگرچه تک رنگ همیشه شیک  است. کمی جسارت نیاز  است تا بتوان از رنگ های شاد و زنده استفاده کرد.

 استفاده از  رنگ کابینت  که با چیدمان کلی آشپزخانه هماهنگ باشد. باید به این نکته توجه داشت  که رنگها با نور تغییر می کنند. روشنایی طبیعی روز شدت رنگ را افزایش  می دهد ولی نورپردازی هوشمندانه می تواند درجه رنگ و حس القایی آن را تغییر دهد.


رنگ های روشن غالب تر از رنگ های تیره به نظر می رسند ز یرا رنگ های روشن  نور را بازتاب داده و درخشان به نظر می رسند  و  همین  امر  موجب جلب  توجه  بیشتر  می شود. این 

  قاعده را  می توان در  رنگ آمیزی  و  انتخاب رنگ دکوراسیون  آشپزخانه برای بیشتر جلوه دادن سطوح دلخواه به کار ،برد.  اگر  فضایی  دارای  مقادیر متوسطی  از رنگ تیره و  مقادیر   اندکی رنگ روشن  باشد چشم به فضای  روشن تر جلب می شود . بنابراین مهم است که برای جلب توجه از رنگ قوی با نور زیاد استفاده شود.

رنگ قرمز از آن دسته رنگ های مدرنی است که طرفداران خاص خود را دارد. باید توجه داشته باشید که اگر این رنگ را برای فضای داخلی خود استفاده می کنید نیاز مند فضایی نسبتا بزرگ است

. چرا که رنگ قرمز در فضاهای کوچک شما فضای شما را گرفته تر می کند به خصوص اگر در ترکیب با رنگ هایی همچون سیاه در فضا بنشیند، نکته ی مهم دیگر این است

که اگر شما رنگ قرمز را برای فضای داخلی خود انتخاب می کنید برای روی اپن خود لوازم و وسایل کمتری قرار دهید چرا که رنگ قرمز به اندازه ی کافی فضای شما شلوغ می کند .

رنگ هایی به طیف سبز به خوبی می تواند برای آشپزخانه های خاص در نظر گرفته شود. برای ترکیب رنگ سبز با سایر رنگ ها رنگ زرد می تواند بهترین گزینه باشد. رنگ سبز برای کابینت ها رنگی است که بیشتر خاص پسندان از آن استفاده می کند و به خوبی می تواند در کنار سایر لوازم و وسایل شما بدرخشد.

رنگ بنفش به خصوص طیف پر رنگ آن حتما باید در ترکیب با رنگ هایی مثل سفید در فضای داخلی شما قرار بگیرد چرا که سبب گرفتگی فضای داخلی شما می شود. وقتی از رنگ بنفش ب

رای فضای داخلی خود استفاده می کنید توجه داشته باشید که المان هایی از این رنگ را در سایر بخش های مرتبط با فضای آشپزخانه به کار ببرید این عمل به خوبی به هماهنگ شدن و یک پارچه شدن فضای داخلی شما کمک می کند.

ایمیج هایی از منطقه زیبا و آرام سوئیس


تصویر هایی از کشور زیبا و آرام سوئیس

ناحیه قشنگ و آرام سوئیس:

 
ناحیه قشنگ و بااسایش سوئیس در رتبه 7 جدول شادترین افراد دنیا جای دارد. حدودا حاوی هفت ونیم میلیون جمعیت است و میانگین مدت سن در این کشور در تقریب 81 سال است.

 

میزان جرائم درمنطقه سوئیس خیلی پائین می باشد و سوئیس از پایه های محکم اقتصادی برخوردار می باشد. در آمد سرانه مردم سوئیس 32.300 دلار می باشد. مرکز صلیب سرخ دنیا در این کشور قرار دارد.

 

فعالیت های ورزشی از جمله اسکی و قایقرانی نقش بسزایی در زندگی روزمره مردم این کشور دارد. معدل بودجه سلامتی برای هر نفر در این کشور در سال 3.445 دلار است. دارای مرز مشترک با آلمان، فرانسه، ایتالیا و اتریش میباشد.

 

 

کشور آرام و زیبای سوئیس

 

قوانین و آداب و رسوم :


1- مردم سوئیس بسیار به مقررات احترام می گذارند و بی نظمی و نقض مقررات را به هیچ وجه برنمی تابند، بنابراین رعایت قوانین و مقررات واحترام به حقوق دیگرافراد جامعه ضرورت تام دارد.

 

2- مسافرین اتوبوس ها، ترامواها و قطارهای درون شهری بلیط و کارت تردد طلب نمی شود و فرض بر این است که همه دارای بلیط هستند اما هر از چند گاهی مامورین مخفی برای کنترل بلیط و کارت های مجاز تردد سر زده وارد وسایط نقلیه عمومی می شوند. لذا تهیه بلیط اینگونه وسایل نقلیه عمومی قبل از سوار شدن ضروری است.

 

3- مقررات و قوانین داخلی سوئیس برای گردشگران خارجی نیز کاملا اجرا می گردد و پلیس نسبت به رعایت آن از طرف خارجی ها هیچگونه انعطاف و اغماضی ندارد.

 

4- افراد خارجی که وارد این کشور میشوند باید مبدا و منبع پولهای همراه خود را بدانند تا درصورت سوال از طرف مقامات ذیربط بتوانند پاسخ لازم را داشته باشند در غیراین صورت مشمول پولهای قاچاق و غیر قانونی می شوند که براحتی نمی توان به حل و فصل آن اقدام نمود.

 

5- برای رانندگی در این کشور می باید گواهینامه ملی آن یا یک گواهینامه بین المللی (I D P) در اختیار داشته باشید. (I D P) یک مجوز بین المللی برای رانندگی است که دارندگان آن قادر خواهند بود بدون نیاز به گذراندن دوره های آموزش رانندگی یا شرکت در امتحانات راهنمایی و رانندگی در بیش از 160 کشور جهان رانندگی نمایند، مضاف بر اینکه این مجوز به عنوان یک سند معتبر بین المللی، می تواند تعیین و تأیید کننده هویت دارنده آن به شمار آید. اضافه می نماید متقاضیان این نوع گواهینامه می توانند در داخل کشور با مراجعه به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معاونت راهنمایی و رانندگی و با ارائه گواهینامه ایرانی معتبر خود، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

 

گزارش تصویری از طبیعت بکر و بسیار زیبای کشور سوئیس

برگزیدن بهترین لباس عروسی برای داماد بزرگ جثته

 

انتخاب بهترین کت و شلوار برای داماد بزرگ هیکل

انتخاب مناسب ترین کت و شلوار برای داماد درشت جثته:
 برگزیدن|انتخاب} مناسب ترین کت و شلوار برای داماد درشت هیکل مبحث خیلی بااهمیت در خریداری جشن و به ویژه در برپایی عقدبندان برای عروس و به ویژ داماد است. اگر مردی هستید درشت هیکل بهترین روش برای تناسب شما، کاهش وزن به کمک رژیم غذایی درست و ورزش کردن است. اما لباس پوشیدن و انتخاب مدل های مناسب، می تواند به شما کمک کند که در بهترین حالت خود ظاهر بشوید. در اینجا ما نکاتی را در مورد مردان چاق و درشت هیکل بیان می کنیم تا بتوانند اندام خود را متناسب تر نشان دهند:


برگزاری مراسم عروسی

پارچه کت و شلوارتان به هیچ وجه براق نباشد. کت و شلوارهایی را انتخاب کنید که پارچه های آن مات باشند. پارچه های براق بدن را پهن تر نشان می دهند.

 از پوشیدن لباس هایی که شانه های شیب و کج دارند، خوداری کنید. زیرا این مدل بالاتنه باعث می شود که توجه به قسمت میانی بدن شما جلب بشود؛ در عوض سعی کنید لباس هایی بپوشید که شانه های آن اندکی چهارگوش باشد تا موجب تمرکز دیگران به صورت شما بشود.

مطمئن بشوید که لباس های شما خیلی تنگ نیستند. لباس های شما باید کاملا اندازه باشند. لباسی که خیلی تنگ باشد، تمام برآمدگی و برجستگی های بدن شما را که ترجیح می دهید دیده نشود و به آنها توجه نشود، نشان می دهد. از طرف دیگر، هرچند که لباس های خیلی گشاد قسمتهای نامناسب اندام شما را می پوشاند، اما باعث می شود که شما ازآنچه که واقعا هستید، بزرگتر دیده بشوید. پس هنگام خرید به اندازه مناسب لباس دقت کنید.
 
مدل هایی که طرح های پررنگ و برجسته دارند، نپوشید. از پوشیدن رنگهای تند و مدل های زرق و برق دار خودداری کنید، زیرا توجه را به نیمه بالایی اندام شما بیشتر جلب می کند. یکی از طرح هایی که پوشیدن آن را به شما توصیه می کنیم، راه های عمودی لباس است که به باریک و لاغر به نظر رسیدن شما کمک می کند. رنگهای یکدست و تیره نیز بهترین یاور شما است و باعث می شود که فورا ۴-۵ کیلو لاغرتر به نظر برسید.

سعی کنید کت انتخابی تان یک دکمه و نهایت دو دکمه داشته باشد. هرچه تعداد دکمه ها در کت کمتر باشد ، پیراهن شما را بیشتر نمایان می کند و بالاتنه شما را کشیده تر نشان می دهد. از انتخاب کت های دو طرف دکمه و چهار دکمه خود داری کنید. این کت ها حجم شانه های شما را پهن تر نشان می دهند.

 از انتخاب کت و شلوارها و پیراهن هایی که طرح چهارخانه دارند اجتناب کنید. طرح چهارخانه شما را سنگین وزن تر نشان می دهد. به جای آن به سراغ کت و شلوار و پیراهن هایی با طرح های عمودی بروید که بدن شما را کشیده تر و باریک تر نشان دهند.

 درست که شلوارهای یک پلیسه رسمی ترند ، اما شلوارهای صاف و بدون پلیسه توی پای شما خوش ریخت تر می ایستد و پایین تنه شما را کشیده تر نمایان می کند.

 اگر نیم تنه بالای بدنتان بزرگ تر از نیمه پایین است ، رنگ لباس تیره در بالا و شلوار رنگ روشن به شما کمک زیادی در تناسب بدنتان می کند.

 پوشیدن جلیقه و تاکسیدو به خوش ترکیب تر شدن عضلات شکم و سینه تان کمک می کند.

 از پوشیدن پیراهن های تنگ یا خیلی گشاد اجتناب کنید. پیراهن تنگ فقط برجستگی های بدن شما را بیشتر نشان می دهد و پیراهن گشاد شما را سنگین وزن تر نشان می دهد. پیراهن شما جنس پیراهنی که انتخاب می کنید خود را بریزد و به اصطلاح لخت باشد.از پوشیدن پیراهن های براق و جنس های پفکی که حجیم می ایستند و پف می کنند خودداری کنید.



















توصیه های مدیریتی کسب و کار الکترونیک

استراتژی های مدیریتی تجارت الکترونیک


استراتژی های کنترلی در تجارت اینترنتی


اکثر از افرادی که به سوی کسب و کارهای اینترنتی می روند