ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

شرایط تحصیل در آلمان و هزینه های تحصیل در آلمان

عنوان: شرایط تحصیل در آلمان و هزینه های تحصیل در آلمان

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

مهاجرت به کانادا و اقامت دائم در کانادا برای بسیاری از افرادی که قصد ساختن زندگی ایده آل را دارند مانند رویا می باشد.کانادا توانسته است با ایجاد فرصت های متعدد کاری, ایجاد ثبات اقتصادی و سیاسی و امتیاز های دیگر توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت را به خود جلب کند.کانادا به عنوان یکی از معدود کشورهای جهان در زمینه ارائه خدمات و امتیازات به مهاجرین به صورت برابر با شهروندان خود می باشد.امروزه کانادا در میان مردم به عنوان بهشت مهاجران شناخته می شود.دولت کانادا توانسته است با ایجاد شرایط و امکانات مناسب برای کار, زندگی, آموزش, درمان و سرمایه گذاری مهاجران به این لقب دست پیدا کند.تنوع قومیت ها در کانادا,ویژگی ها و شرایط طبیعی و جغرافیایی, منابع طبیعی فراوان, وجود فرصت های شغلی و آموزش مناسب تنها بخشی از جاذبه های کانادا برای مهاجران می باشد.
 
برخی از مزایای کلیدی مهاجرت به کانادا, برای افرادی که تازه به این کشور وارد شده اند در زیر آورده شده است :
مزایای مهاجرت به کانادا :


    یکی از مزیت های مهاجرت به کانادا, وجود فرصت های شغلی فراوان در تمام ایالت ها و استفاده از آنها در شرایط برابر بین مهاجران و شهروندان کانادایی میباشد.مهاجران بعد از دریافت اقامت دائم کانادا مانند یک شهروند کانادایی الاصل از تمامی حقوق و مزایای اجتماعی مانند : آموزش و تحصیل در مدارس دولتی برای کودکان (بدون پرداخت هزینه) و همچنین امکانات بهداشتی و سلامتی برای تمام اعضای خانواده بهره مند خواهند بود.

    دولت کانادا درصورتی که شهروندی دچار بحران مالی, ورشکستگی و یا بیکاری شود, با کمک های خود در زمینه های مختلف کنار شهروندان خود خواهد بود.

    فردی که دارای اقامت دائم و شهروندی کانادا باشد, میتواند با فرستادن دعوتنامه برای اعضای خانواده خود برای آنها درخواست ویزای توریستی کند.به طور معمول سفارت کانادا در ایران به افرادی ویزای گردشگری می دهد که اقوام نزدیکشان در کشور کانادا اقامت دارند و در ضمن شرایطشان به شکلی است که پس از دیدار به ایران باز می گردند.

    افرادی که تابعیت کانادا دارند و پاسپورت این کشور را دریافت کرده اند, دارای پاسپورت قدرتمندی هستن و میتوانند به بیش از 100 کشور جهان بدون ویزا سفر کنند.

      هر فردی که تابعیت کانادا را داشته باشد میتواند برای تغییر شرایط و یا تنوع در کسب کار, بیزینس خود را با توجه به توافق NAFTA به آمریکا انتقال دهد. ( قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی یا NAFTA )

    در صورت داشتن اقامت کانادا به مدت سه سال و زندگی در این کشور شما میتوانید به شهروند کانادایی تبدیل شوید و پاسپورت کانادایی داشته باشد.

    مهاجران تازه وارد و شهروندان کانادایی آزادی های فردی و اجتماعی برابری دارند.

    افرادی که به تازگی وارد کانادا شده اند و یا برای مهاجرت به کانادا اقدام کرده اند می توانند میزان مالیات خود را در صورت داشتن یک برنامه مناسب قبل از ورود به کانادا کاهش دهند و یا مبلغ آنر را صفر کنند!

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

ایجاد نقش روی بدن با خالکوبی یا تتو

عنوان: ماسک های زیبایی متنوع با کارایی بالا

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

ایجاد نقش روی بدن با خالکوبی یا تتو امروزه از طرفداران زیادی بخصوص در میان جوانان برخوردار است. در زیر مطالبی را برایتان در مورد خالکوبی و تاریخچه آن آورده ایم. خال کوبی یا تَتو (تاتو) به عمل ایجاد نقوش دائمی یا با ماندگاری طولانی بر روی پوست گفته می‌شود. این عمل پدیده‌ای جهانگیر است. حتی در بین نقوشی که در جایهای گوناگون جهان انجام می‌شود، مانندگی نیز مشاهده شده‌است. زنان معمولاً برای زیباتر شدن اقدام به خالکوبی می‌کرده‌اند. گاه نیز به دلایل خرافی همچون افزون شدن مهر شوهر، سپید بختی و یا دورکردن چشم بد این عمل را انجام می‌داده‌اند. محل خالکوبی بستگی به دلیل خالکوبی داشته‌است. طرح بوته گل یا گنجشک در زیر گردن برای زیبایی به کار می‌رفته‌است. نقش سرو و یا بوته گل بر سینه و خال تکی بر چانه و یا میان دو ابرو، همگی از خالهای زیباکننده بوده‌اند. خال محبت بر زبان نقش می‌شده‌است و خال چشم بد و افزونی مهر شوهر در زیر ناف بکار می‌رفته‌است.


تاریخچه

خالکوبی در ایران به ادوار بسیار قدیم تاریخی بازمی‌گردد. تندیسه‌هایی در پازیریک و لرستان از دورهٔ هخامنشیان یافت شده‌است که نشان خالکوبی بر بدنشان بوده‌است. مولوی در مثنوی معنوی، در ضمن داستان پهلوانِ قزوینی (شیر بی یال و دُم) به عمل خالکوبی با عنوان کبودی زدن اشاره می‌کند.
خال‌کوبی در فرهنگ و ملل مختلف

خالکوبی در ایران بیشتر نزد زنان، پهلوانان و اوباش جاهل مرسوم بوده‌است.

آینوها، مردم بومی ژاپن، بطور سنتی بر روی صورت خود خال‌کوبی می‌کنند. امروزه خالکوبی بر روی صورت در میان آمازیغ‌ها در شمال آفریقا، مائوری‌های نیوزیلند و آتایال‌های تایوان نیز شایع است. خال‌کوبی بویژه در اقوام پولینزی، و برخی گروه‌های قومی در تایوان، فیلیپین، برنئو، جزایر منتاوی، آفریقا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آمریکای مرکزی، اروپا، ژاپن، کامبوج، نیوزیلند و میکرونزی شایع است.


نکاتی درباره «تاتو» یا خالکوبی

خال کوبی در سالیان اخیربه ویژه در بین جوانان شایع تر از قبل شده . انگیزه افراد برای دست زدن به این کار متفاوت است. گاهی انگیزه فرد اینست که به همسالانش که خال کوبی کرده اند بیشتر شباهت پیدا کند یا اینکه می خواهد احساسات درونی خود را بیان کند…. البته بسیاری از متفکران نیز آن را نشانه ضعف شخصیت افراد می دانند. بعضا” خانم ها بعنوان یک آرایش دائمی از این روش (مثلا” در ابرو یا دور لب خود) استفاده می کنند.

بهتر است کسانی که می خواهند دست به این کار بزنند از ماهیت آن آگاه باشند.خال کوبی عبارتست از ایجاد یک طرح یا نقش روی پوست از طریق وارد کردن رنگدانه های خاص به لایه های فوقانی آن . این کار امروزه به کمک یک ماشین دستی صورت می گیردکه سوزن یا سوزن های آن مرتب پوست را سوراخ کرده و جوهر یا رنگدانه های مربوطه را وارد پوست می نمایند.

در این مقاله درمورد عمل بینی نکاتی گفته شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و زیبا

عنوان: استفاده از وسایل دکوری در تزیین دکوراسیون اتاق خواب

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

انتخاب رنگ مناسب برای دیوارهای منزل نه تنها در زیبایی دکوراسیون منزل نقش مهمی دارند بلکه در روحیه افراد خانواده نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. در این مطلب میتواننید اصول کاربردی در انتخاب بهترین رنگ برای دیوار را بیابید.

از تفاوتهای موجود در منزل از نظر اندازه و نوع دیوارها برای ایجاد یک فضای جالب توجه در منزل استفاده کنید. بهره گرفتن از رنگهای محو و خسته کننده بر روی تمام دیوارهای خانه می تواند باعث شود که محیط خانه ضعیف و ناراحت کننده به نظر برسد در حالی که استفاده از رنگهای متوسط می تواند باعث ایجاد یکنواختی و خستگی در منزل شود. در عین حال استفاده یکدست از رنگهای تیره و طیف های سنگین نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا باعث ایجاد فضای افسرده و تاریک می شود. این در حالیست که استفاده از ترکیب رنگها، فضایی پویا و دکوراسیونی نشاط آور خلق خواهد کرد.

 زمانی که اتاقهای مختلف را با رنگهای مختلف رنگ می زنید. فضای بین اتاقها، مانند راهروها و پله ها را به رنگهای متمایل به خاکستری روشن رنگ آمیزی کنید تا یک حس انتقال – در یک نقطه به نقطه دیگر- در بیننده ایجاد شود.

برای تمام خانه یک رنگ اصلی انتخاب کنید و سپس طیف های مختلف آن را در بخشهای مختلف منزل مورد استفاده قرار دهید. این رنگ اصلی می تواند در مهمترین قسمت خانه، رنگ غالب باشد در حالی که در بخشهایی که از اهمیت کمتری برخوردارند باید به عنوان طیف زیر مجموعه طیف اصلی مورد استفاده قرار گیرد. در انتخاب طیفهای تابع اصلی برای هر اتاق می توانید به رنگ و طرح اثاثیه آن محل توجه کنید. این تکنیک در عین استفاده از یک طیفهای مختلف یک رنگ باعث ایجاد هماهنگی در بین بخشهای مختلف خواهد شد.

اگر خودتان نمی توانید در انتخاب رنگ تصمیم بگیرید با یک طراح محلی، دکوراتور یا مشاور رنگ تماس بگیرید. آنها به شما کمک می کنند که فضای خود را بهتر و از نگاهی دیگر ببینید. رنگی انتخاب کنید که در برابر اشعه ی فرابنفش مقاوم باشد.

برای اسباب و لوازم رنگ آمیزی از قبیل برس ها و غلتانک های مناسب کمی بیشتر هزینه کنید. ابزار با کیفیت نه تنها باعث می شوند دوام رنگ بیشتر شود بلکه کمک می کنند رنگ بهتر به دیوار بچسبد و احتمال ماندن تارهای غلتانک و مویه های برس بر روی دیوار کمتر خواهد بود.

پایه ی رنگی متناسب با شرایط محیط انتخاب کنید.پایه های رنگی مختلف برای کاربری های مختلف وجود دارد و هرکدام فرمولی دارند که متناسب با آن محیط است. برای مثال برای سرویس بهداشتی یا آشپزخانه پایه ی رنگی ای را انتخاب کنید که اجزای ضدمیکروب دارد که باعث می شود در برابر کپک و قارچ مقاوم باشد. اگر می خواهید نمای خارجی را رنگ بزنید، رنگی انتخاب کنید که در برابر اشعه ی فرابنفش مقاوم باشد، در نتیجه رنگ ها محو نمی شوند.

رنگهای روشن باعث می شوند فضا گسترده تر و بازتر به نظر بیاید. رنگهای روشن اتاقها را بزرگتر و روشن تر نشان می دهند. رنگهای تیره پیچیده تر و گرم تر هستند و باعث می شوند اتاقهای وسیع صمیمانه تر و دنج تر به نظر برسند.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد.

چطور موهای بلندی داشته باشیم؟

عنوان: کلیسایی با طرح “کفش پاشنه‌بلند” در تایوان !!!

این مقاله درمورد تفریح و سرگرمی می باشد

بهترین روش برای داشتن موهای بلند استفاده از مواد طبیعی و در دسترس است بیشتر مردم می خواهند بدون صرف هزینه زیاد و یا استفاده از محصولات شیمیایی، موهای شان رشد سریعی داشته باشد. در واقع بهترین روش، استفاده از مواد طبیعی و در دسترس است.مواد طبیعی برخلاف کرم ها و داروهای شیمیایی عوارض جانبی ندارند. در این مبحث 10 روش طبیعی برای ساخت ماسک هایی که رشد موها را سرعت می بخشند ارائه شده است.

1- ماسک موی روغن نارگیل و رزماری
دوقاشق چایخوری برگ خشک شده رزماری و سه چهارم فنجان شیر نارگیل را در ظرفی ریخته و اجازه دهید حدود 20 دقیقه روی حرارت ملایم گرم شود.

سپس این مخلوط را صاف کنید و یک قاشق چایخوری به آن روغن ویتامین E بیفزایید. کل مواد را درون ظرفی شیشه ای ریخته و در یخچال نگهدارید.

می توانید از این مخلوط به مدت ده روز استفاده کنید. برای استفاده از این ماسک، ابتدا موی سر خود را شسته و خشک کنید.

سپس نصف ماسک را به سرتان مالیده و با کلاه بپوشانید. نصف دیگر این ماسک را ده روز دیگر استفاده کنید. این ماسک به رشد مو بسیار کمک می کند.

2- ماسک موی آلوئه ورا
حدود نصف فنجان ژل آلوئه ورا را با همین مقدار آب مخلوط کنید و کاملا هم بزنید. مخلوط را در یک ظرف آبپاش ریخته و آن را خوب هم بزنید.

سپس 10 قطره از روغن اسانس مورد علاقه خود به این مخلوط اضافه کنید. از این مخلوط هر روز به سر خود اسپری کنید.

این ماسک برای موهای درهم پیچیده بسیار عالی است و در ضمن خارش پوست سر را نیز برطرف می کند.

3- ماسک موی روغن زیتون و عسل
پنج قاشق روغن را با مقدارکمی عسل مخلوط کرده، کاملا هم بزنید و تا جایی که مخلوط حالت چسبندگی به خود نگیرد، به آن عسل اضافه کنید.

ماسک را روی سر بمالید و ماساژ دهید. سپس به مدت 90 دقیقه روی سرتان کلاه بگذارید و موهای تان را بپوشانید.

در انتها، موها را با آب و شامپو بشویید. از این نوع ماسک می توانید هفته ای 2 بار استفاده کنید.

4- ماسک موی آب گازدار
از آنجایی که آب گازدار مانند سرکه سیب دارای PH کمی است، می تواند وز بودن موها را برطرف کند.

بنابراین می توانید از این نوع آب برای شستشوی سرتان استفاده کنید و سرتان هم بوی سرکه نگیرد.این نوشیدنی برای رشد سریع موها و نرم و درخشان کردن آن نیز مفید است.

نیمی از آب گازدار را با نیمی آب معمولی مخلوط کرده و سر خود را با آن بشویید و سپس خشک کنید. از این ماسک می توانید در هفته چندبار استفاده کنید.

5- ماسک موی لیموترش و روغن زیتون
دو قاشق چایخوری آب روغن زیتون و دو قاشق چاریخوری هم آب لیموترش تازه با هم مخلوط کرده و به سر خود زده و ماساژ دهید تا پوست سر تحریک شود.

سپس به مدت 20 دقیقه ماسک را روی سر خود نگهدارید. پس از آن با آب و شامپو، سر خود را بشویید.هفته ای یکبار از این ماسک استفاده کنید، نتیجه عالی آن را خواهید دید...

با استفاده از ماسک‌های مو طبیعی پیشنهاد شده، می‌توانید به تقویت و رشد سریع‌تر موهای خود کمک کنید. ضمن اینکه خیالتان از مواد شیمیایی و مضرات آن راحت است.

 

فایده موهای بلند

مواد طبیعی برخلاف کرم ها و داروهای شیمیایی عوارض جانبی برای سلامت موها ندارند

 

6- ماسک موی سس مایونز
ابتدا موی سرخود را با آب گرم کمی مرطوب کنید. مراقب باشید، موهای تان خیس نشود. کمی سس مایونز به پوست سرتان زده و موهای تان را ماساژ دهید.

سپس سرتان را با کلاه به مدت 20 دقیقه بپوشانید و اجازه دهید حرارت به درون پوست سرتان نفوذ کند. در انتها، سرتان را با یک شامپوی رقیق شده، بشویید.

اگر موهای تان خشک است، می توانید از این ماسک هفته ای یکبار استفاده کنید در غیر اینصورت ماهی یکبار مناسب است.

7- ماسک موی کافئین
4 قاشق چایخوری از پودر کافئین را با 200 گرم شامپو به همراه کف صابون مخلوط کرده آن را در یک آبپاش بریزید.

سپس، 10 تا 15 دقیقه قبل از شستشوی سر، این مخلوط را به موهای سر خویش اسپری کنید. این کار را می توانید روزی یکبار تکرار کنید.

در ضمن، اگر بعد از اسپری مخلوط بدست آمده، دچار سردرد شدید، یعنی اینکه میزان زیادی از آن را به موهای خود زده اید؛

بنابراین، 5 روز تا یک هفته به موهای خود استراحت داده و مخلوط را این بار با 2 یا 3 قاشق چایخوری از کافئین تهیه کنید.

8- ماسک موی مخلوطی از چند عصاره
یک قاشق چایخوری از گیاه جوجوبا را با 30 گرم دانه انگور، 2 قطره سدر، 3 قطره عصاره رزماری و 2 قطره عصاره آویشن مخلوط کنید.

سپس هر شب قبل از خواب، مخلوط را روی پوست سر خود را ماساژ دهید. روز بعد موی سر خود را با آب خنک و شامپو بشویید.

این مخلوط را می توانید هر شب، قبل از خواب تکرار کنید. اما اگر موهای تان چرب است، 2 تا 3 بار در هفته کافی است.

این ماسک علاوه بر اینکه رشد موها را سرعت می بخشد، آن را نرم و لطیف هم می کند.

9- ماسک موی ویتامین E
یک چهارم فنجان روغن گیاه جوجوبا را با یک چهارم فنجان روغن ویتامین E ترکیب کرده و به آن عصاره نعنا و رزماری از هر کدام 15 قطره، اضافه کرده و محلول را خوب تکان دهید.

سپس، با محلول حاصل، پوست سر خود را شب ها ماساژ داده و بگذارید کل شب روی سرتان بماند.

روز بعد، موها را با آب خنک و شامپو بشویید. این کار را هر شب می توانید تکرار کنید.اما برای افراد با موهای چرب، 2 تا 3 بار در هفته کفایت می کند.

10- ماسک موی سیر و چای بابونه
سه قاشق چایخوری از چای بابونه را با یک قاشق چایخوری آب سیر، یک عدد زرده تخم مرغ، سه فنجان آب، یک قاشق چایخوری عسل و یک قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا مخلوط کنید.

برای مخلوط کردن این مواد، ابتدا عسل را با آب سیر هم بزنید؛ سپس، آن را در یخچال بگذارید. بعد، چای بابونه را به مدت 30 دقیقه دم کرده و سپس اجازه دهید سرد شود.

در این حین، مخلوط عسل و سیر را از یخچال در آورده و به آن ژل آلوئه ورا و همچنین زرده تخم مرغ را اضافه کنید.

سپس، پوست سر خود را با مخلوط به دست آمده ماساژ داده و 20 دقیقه به آن استراحت بدهید.

در انتها، سر خود را با شامپو بشویید. قبل از اینکه بطور کامل موی سر خویش را بشویید، با چای بابونه موها را شستشو دهید.

این فرآیند را می توانید هفته ای یکبار تکرار کنید.

در این مقاله اشاره ای به اخبار بازیگران شده است

نحوه لباس پوشیدن داماد قد کوتاه

عنوان: نحوه لباس پوشیدن داماد قد کوتاه

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

برای داشتن دسته گل عروسی خاص و زیبا باید یک سری نکات مهم را رعایت کرد. اگر می‌خواهید دسته گل عروسی‌تان خاص باشد و از بیشتر دسته گل‌هایی که در همه عروسی‌ها می‌بینید خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید این نکات را به گل‌فرو‌ش‌ مورد نظرتان بگویید تا یک دسته گل خاص برای شما حاضر کند.
در انتخاب نوع گل دقت کنید، قرار است این همه پول گل بدهید و حیف است که آنها را بعد از 1 هفته دور بریزید. برای استفاده بهینه از گل‌های جشن عروسی می‌توانید انواعی را سفارش دهید که بعدا بتوانید خشک‌شان کنید به عبارتی گل‌هایی را انتخاب کنید که بعد از خشک شدن ظاهری قشنگ داشته باشند. چنین گل‌هایی ظریف‌اند و گلبرگ و ساقه ضخیمی ندارند. این گل‌ها بعد از خشک شدن در زندگی مشترک‌تان کلی مورد استفاده دارند مثلا می‌توانید آنها را روی کارت‌های تبریک بچسبانید، در مهمانی‌ها برای تزیین میز از آنها استفاده کنید یا وقتی می‌خواهید به کسی هدیه بدهید از این گل‌های خشک در آن بریزید.

برای این منظور گل‌های رز، زنبق، ارکیده، سوسن، داوودی و بنفشه انتخاب‌های مناسبی هستند. برای خشک کردن دسته گل باید آن را بر عکس از جایی تاریک که در معرض هوا است آویزان کنید.

بسیاری از عروس خانم‌ ها دسته گل بزرگی را می‌پسندند و اقدام به خرید آن می کنند. این دسته گل در طول مراسم شما را اذیت خواهد کرد. وزن چنین دسته گل هایی بسیار زیاد است و در طول جشن نمی‌ توانند آن را راحت در دست بگیرند.

بهتر است با توجه به قد و اندازه خودتان دسته گلی را انتخاب کنید. انتخاب دسته گل های بزرگ برای خانم هایی که اندام کوچکی دارند، ریزتر نشانشان می دهد.[end]

گل هایی که انتخاب می کنید، تنها یک رنگ دارند. بسیاری از عروس خانم‌ها یک رنگ را انتخاب کنند در صورتی که بهتر است از دو رنگ و ترجیحا متضاد با هم استفاده کنند. این ترکیب رنگ، دسته گل شما را بسیار زیبا نشان خواهد داد. استفاده از یک رنگ دسته گل و متقابلا شما را بی روح و پژمرده نشان خواهد داد.

سعی کنید از گل های معطر برای دسته گل خودتان استفاده نکنید. این نکته برای گل آرایی مراسم عروسی نیز مستند است. ممکن است مهمان ها و یا حتی خودتان به گل های معطر حساسیت داشته باشید. فکر نمی کنم خانمی باشد که بخواهد تمام مراسم عروسی خود را با سردرد بگذراند

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.