ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

یادگیری طریقه های دوره های آموزش تعمیر lcd در دانشکده بصورت آنلاین

توضیح طریقه های برنامه های آموزش تعمیر lcd در اینیستیتو تخصصی
 
بازار کار فارغ التحصیلان دوره آموزش تعمیرات مانیتور(LED,CRT,LCD)تلویزیون(3D,PlASMA) :
با توجه به فروش گسترده ی انواع مانیتورهای LCDو LED  تلویزیون,پلاسما,3D,در بازار و کیفیت پایین این محصولات و عدم پاسخگویی مناسب گارانتی های تعمیرات ال سی دی و ال ای دی و مانیتور و تلویزیون وبا توجه به بالا بودن نرخ نامه ی مصوب و اجرت تعمیرات مانیتور,LCD, LEDو تلویزیون بازار کار بزرگ و گسترده ای برای فارغ التحصیلان این دوره وجود دارد.
از کمپانی های مطرح سازنده ی مانیتور و تلویزیون در دنیا می توان به توشیبا,سونی,سامسونگ,ال جی, پاناسونیک و...اشاره کرد.در دوره ی آموزش فوق تخصصیی تعمیرات مانیتور,ال سی دی و تلویزیون در موسسه ی انفورماتیک پارسه می توان به طریقه ی کار و شناخت انواع مختلف مدارات مانیتور و تلویزیون,انواع ایرادها  و قلق های حرفه ای تجربی و بازاری مربوط به تعمیرات تلویزیون و مانیتور,آشنایی کامل با سیستم



آموزش تعمیرات تلویزیون و آموزش تعمیرات مانیتور یا به عبارتی آموزش تعمیرات led و آموزش تعمیرات lcd به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد .

آموزش تعمیرات تلویزیون و آموزش تعمیرات مانیتور یا به عبارتی آموزش تعمیرات led و آموزش تعمیرات lcd به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد .

نمایشگر یا پایشگر یا به انگلیسی مانیتور (انگلیسی: Monitor) دستگاهی است که تصویر تولیدشده توسط آداپتور تصویری رایانه بر روی آن نشان داده می‌شود. نمایشگر توسط کابل به آداپتور تصویری متصل می‌شود.
نمایشگرهای با قابلیت‌های متفاوت برای کاربردهای خاص تولید می‌شوند:
    نمایشگر تک‌رنگ که فقط سیاه و سفید و رنگ خاکستری را نشان می‌دهد.
    نمایشگر دو یا چندرنگ که رنگ متن و کادر متن را می‌تواند تغییر دهد.
    نمایشگر تمام‌رنگی یا سوپر وی‌جی‌ای که بیش از بیست میلیون رنگ تولید می‌کند و تصاویر نسبتاً طبیعی عرضه می‌کند.



در حال حاضر نمایشگرها در چهار نوع تولید می‌شوند:

    نمایشگرهای پرتو کاتدی یا سی‌آرتی (CRT)
    نمایشگرهای ال‌سی‌دی (LCD) که فناوری صفحه نمایش آنها مانند ساعت مچی دیجیتال یا صفحه نمایش تلفن همراه (موبایل) است. صفحه نمایشگر ال‌سی‌دی (Liquid crystal display) دارای کریستال مایع است.
    نمایشگرهای ال‌ای‌دی (LED)
    نمایشگرهای دیود گسیل نور ارگانیک (OLED)
سطح صفحه نمایش نمایشگر را بر حسب اینچ می‌سنجند. برای مثال، نمایشگر ۱۷ اینچ یعنی فاصله از گوشه سمت راست و بالا تا گوشه سمت چپ و پایین صفحه نمایش ۱۷ اینچ است.



تلویزیون یا دورنما (به فرانسوی: Télévision)، سامانهای ارتباطی برای پخش و دریافت تصاویر متحرک و صداها از مسافتی دور است. همچنین دستگاه گیرنده در این سامانه، تلویزیون نام دارد. امروزه در ایران، به مجموعه فراهم کننده و پخش کننده برنامه‌های تلویزیونی، سیما گفته می‌شود.
آموزش تعمیرات تلویزیون و آموزش تعمیرات مانیتور یا به عبارتی آموزش تعمیرات led و آموزش تعمیرات lcd به صورت کاملا تخصصی در موسسه پارسه برگزار می گردد .
از جان لوگی برد دانشمند و مخترع اسکاتلندی به عنوان مخترع تلویزیون یاد می‌شود، گرچه دانشمندان و مخترعان بسیار دیگری مانند پائول نیپکو، بوریس روزینگ، ولادیمیر زورکین و فیلو فارنزورث از اواخر سده ۱۹ میلادی تاکنون در توسعه و تکمیل فناوری تلویزیون نقش مؤثر داشته‌اند.
 
در این بخش درمیابیم
1- مانیتور چیست
2- انواع مانیتور
3- ساختار مانیتور
4- انواع عیب و خرابی مانیتور
 
مانیتور چیست ؟
مانیتور ها به طور کلی وظیفه به نمایش در آوردن تصاویری را به عهده دارند که دستگاه مادر مانند یک کامپیوتر به آنها ارسال میکند .
 
چند نوع مانیتور وجود دارد ؟
مانیتور ها در واقع بسته به نوع فعالیت و کارایی با هم تفاوت دارند .بنابراین بر اساس کارایی دسته بندی میشوند :
مانیتور خانگی ،مانیتور کامپیوتر ،مانیتور صنعتی ،مانیتور خودرو ،مانیتور ATM  ،مانیتور تبلیغاتی ،مانیتور صندوق های فروشگاهی.
 
ساختار اصلی مانیتور چند بخش دارد ؟
1- پنل یا همان صفحه نمایش .
2- برد تغذیه که وظیفه برق رسانی را به عهده دارد .
3- مین برد که اصلی ترین بخش مانیتور است .
 
انواع خرابی مانیتور ؟
1-ممکن است مانیتور به شکل غیر منتظره خاموش شود ،که این مشکل میتواند به دلیل خرابی در مین برد و یا برد پاور باشد .
2-ممکن است صفحه نمایش سیاه شود ،به علت سوختن پنل و یا خرابی مدارهای ولتاژ می باشد .
3-سفید شدن صفحه نمایش یک خرابی دیگر است ،به علت سوختن پنل است که در این صورت باید فقط پنل تعویض شود .
4-ارور no signal یک خرابی رایج است ،یک مورد ممکن است به علت فایل فلش و به عبارتی فایل فریم مانیتور خراب شده است و یا خرابی مربوط به سوکت ورودی بوده است .
6-مانیتور به طور خود به خود خاموش و روشن شود ،به علت خرابی برد پاور است که در این صورت قطعات برد پاور با خرابی روبه رو شده و باعث ایجاد نویز در برد پاور میشود .
 
تعمیرات مانیتور به خودی خود نیازمند گذراندن دوره های آموزشی میباشد چرا که در ابتدای امر کار ساده ای به نظر میرسد اما در واقع کار بسیار حساسی ست و قبل از تعمیر باید عیب یابی کرد و بعد دست به کار شد .




























جهت معارفه آموزش تعمیرات led وارد شوید