ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

لوازم آرایشی 2 زمان فساد دارد

ابزار آرایشی دو تاریخ انقضا دارامی باشند

بعضیاز افراد زمان خرید نوع های ابزار آرایشی و بهداشتی، به کلیه ی ماده های آن دقت می ورزند،

ابزار آرایشی دو تاریخ فساد دارامی باشند

بعضیاز افراد هنگام خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، به همه ماده های آن دقت می‌کنند،

جز تاریخ استفاده ازآن. آنها نمی‌دانند که نادیده گرفتن تاریخ استفاده ابزار آرایشی و استفاده از محصولات تاریخ‌گذشته، چه عوارض خواهد داشت.

متخصص مباشر،عضو کانون تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادین کالج علوم پزشکی تهران گفت:  برای آگاهی بیشتر با

نحوه نگهداری و مدت زمان ماندگاری انواع لوازم زیباسازی 2 زمان فساد دارد

برخیاز افراد زمان خرید نوع های لوازم آرایشی و بهداشتی، به همه ماده های آن دقت می‌کنند،

 جز زمان مصرف. آنها این رانمی دانستند که نادیده گرفتن تاریخ مصرف ابزار زیباسازی و استفاده از محصولات تاریخ‌گذشته، چه عوارض خواهد داشت.

تاریخ مصرف نشانه چیست؟
تاریخ مصرفی که کارخانه‌های تولیدکننده انواع لوازم آرایش روی محصولات خود درج می‌کنند، براساس اصولی علمی تعیین می‌شود. محصولات آرایشی، حاوی مواد محافظت‌کننده‌ای هستند که از رشد میکروب و قارچ در مدت زمان معینی، پیشگیری می‌کنند. زمانی که تاریخ مصرف لوازم آرایش خشک یا مرطوب بگذرد، اثر این مواد محافظ هم از بین می‌رود. در این صورت، خطر رشد آلودگی‌های قارچی و میکروبی در لوازم آرایش‌ ایجاد می‌شود بنابراین‌ کاملا روشن است که استفاده از این محصولات فاسد، عوارضی برای مصرف‌کننده خواهد داشت.


درج تاریخ مصرف روی محصولات زیبایی و درمانی مانند انواع کرم‌ها، نشان‌دهنده مدت زمان اثربخشی این مواد است؛ یعنی اگر ازیک کرم ضد لک که ۶ ماه تاریخ مصرف دارد به‌مدت یک یا ۲سال استفاده کنید، باید مطمئن باشید بعد از ۶ ماه اول، دیگر خاصیت درمانی و زیبایی نخواهدداشت و حتی می‌تواند سلامت‌تان را هم به خطر بیندازد حتی گاهی محصولات آرایشی، بهداشتی و درمانی، پس از گذشتن تاریخ مصرفشان به یک ماده مضر برای پوست تبدیل می‌شوند. ایجاد تغییرات شیمیایی در طول زمان در این محصولات و قرار گرفتن آنها در محیط‌های گرم و مرطوب، می‌تواند آنها را برای پوست ما بسیار مضر و خطرناک کند.

به دمای نگهداری از لوازم آرایش توجه کنید
دما و شرایط محیطی نگهداری از محصولات آرایشی هم بسیار مهم است. معمولا دمای مناسب برای نگهداری از تمام محصولات داخلی و خارجی استاندارد که دارای تاییدیه‌های لازم از وزارت بهداشت هستند، در کاتالوگ یا روی جعبه آنها درج شده‌است. برخی از محصولات را باید در یخچال نگهداری کرد و برخی دیگر را می‌توان در دمای زیر ۲۴درجه سانتی‌گراد هم نگه داشت.
نکته مشترکی که درباره نگهداری مناسب از انواع لوازم آرایش برای پیشگیری از فساد زودرس آنها وجود دارد، این است که در محلی خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور آفتاب قرار بگیرند. برخی محصولات آرایشی هم باید در جای تاریک نگهداری شوند که این مساله روی برچسب محصول عنوان می‌شود.




ایراد پایین بودن شارژ موبایل درروزهای پیش رو حل می گردد!

 ایراد پایین بودن شارژ تلفن همراه درروزهای پیش رو حل می گردد!


باتری های موبایل هیدروژنی قادراند عمر شارژ منبع تغذیه تلفن همراه را تازمان هفت روز نگه دارند

 به بلزارآمدن منبع تغذیههای هیدروژنی برای گوشی/  مشکل کمبود شارژحل می گردد

یک کارخانه انگلیسی در حال تولید پیل موبایل با ظرفیت نگهداری شارژ بالا است.

شرکت انگلیسی «Intelligent Energy» در حال ساخت باتری های هیدروژنی است که می توانند عمر شارژ باتری گوشی همراه را تنها با یکبار شارژ کامل به مدت یک هفته نگه دارند و مشکل کمبود شارژ گوشی همراه به زودی به پایان می رسد.

 

همچنین این شرکت انگلیسی اعلام کرد باتری بکار گرفته در این گوشی همراه هیدروژنی است و با فعل و انفعالاتی که میان هیدروژن و اکسیژن صورت می گیرد، جریان الکتریسیته تولید می شود. شرکت «Intelligent Energy» در مورد زمان دقیق عرضه این باتری خبری نداده است و اعلام کرده که اجرای این پروژه ۵.۲۵ میلیون پوند هزینه دارد.