ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

متد های ایجاد مطلب تازه بخش 2

این مطلب بدست مرکز ساخت سایت تولید گردیده است.


روش های نوشتن نوشته نو پارت 2 

تولید متون نو یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن محتوای تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر تشکیل محتوای تازه باشید ، میتوانید از طریق ترجمه مقالات روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی نظرات مربوط به نوشته ها موجود در اینترنت ، خواندن مقالات وب سایت های دگیر و بازنویسی آنها به همراه تصحیح خطاهای فنی و نگارشی احتمالی ،و ایجاد نوشته هاینو و جنجالی در زمینه کاریتان شروع به تولید متن جدید کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به مطالب درج شده بوسیله خودتان نمائید.

انجام گفتگو های حرفه ای
گفتگو یکی از موضوعات مورد علاقه بازدیدکنندگان می باشد و تجربیات نشان داده است که اکثر اوغات از مصاحبات استقبال خوبی می شود. مصاحبه با اشخاص موفق میتواند یکی از روش های نوشتن نوشته نو باشد. میتوانید مصاحبه های خود را به دوروش انجام دهید :

گفتگو های صوتی یا ویدئویی
گفتگو های نوشتاری ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران مصاحبه های ویدئویی از علاقه مندان بیشتری برخودار است به همین دلیل میتوانید با نشان دادن گفتگو های ویدئوی کاربران بیشتری را به تار نما خود مشتاق کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان ثابت خود کنید. تارنما اشتراک ویدئو آپارات با درجه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین سایت های فارسی میباشد و نشان دهنده رشد ویدیو در اینترنت کشورمان می باشد. خوب است بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به تارنما شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک زیادی به بالا رفتن اعتبار یک سایت در گوگل می کند. برای ساخت ویدئو میتوانید از دو راه بکار ببرید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این محتوای بدست پایگاه قیمت طراحی سایت آماده گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.