ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

تغییر دکوراسیون نوروزی و بسیار جذاب منزل

عنوان: نحوه تمیز کردن آشپزخانه برای خانه تکانی نوروز

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد.

طراحی دکوراسیون منزل اهمیت زیادی در تغییر دکوراسیون نوروزی منزل دارد و به شما در طراحی بسیار زیبای منزلتان برای سال جدید کمک زیادی می کند. می خواهید برای سال جدید رنگ و روی جدیدی نیز به دکوراسیون داخلی منزل تان بدهید؟ قبل از اینکه به سمت بازارهای خرید یا فروشگاه های آنلاین بروید، بیایید اول به این فکر کنیم با چیزهایی که در خانه داریم، چه کارهایی می توانیم انجام دهیم؟ گاهی اگر به فضای زندگی خود به گونه ای متفاوت نگاه کنیم، یا بهتر بگویم نگاهمان را نو کنیم، دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی نیست. با این مطلب امروز تصمیم گرفته ایم به بهانه ی عیدانه شما را در نو کردن نگاه تان یاری کنیم. به همین منظور چند ایده به شما پیشنهاد می دهیم که هرچند کوچک و کم هزینه اند اما می توانند تأثیرات بزرگ بر دکوراسیون خانه ی شما داشته باشند. با ما همراه باشید...

تصاویر کتاب یا مجله محبوب تان را قاب کنید!

مجله های هنری و کتاب های وینتیج منابع خوبی برای تصاویر زیبایی هستند که می توان آن ها را قاب گرفت. یکی از ایده های ارزان برای تغییر ظاهر خانه این است که به جای خریدن تابلو های گران، این تصاویر را قاب کنید که به جرأت می توانم بگویم دیدن شان لذت بخش تر از قاب ها و تابلو های آماده است.

از گلدان ها برای نمایش زیورآلات تان استفاده کنید!

به جای پنهان کردن گلدان ها در کمد و کابینت، با نمایش گردنبندها و دستبندهای موردعلاقه تان بر روی میز توالت، از آن ها متفاوت استفاده کنید.

نورپردازی

یکی از مهم‌ترین عوامل در تغییر دکوراسیون، نورپردازیست. با نور مناسب، حال‌وهوای خانه تنها با زدن یک کلید تغییر می‌کند. به میزان نور طبیعی و تاثیر آن روی فضای یک اتاق در طول روز دقت کنید. جاهایی که نور کافی نیست را با چراغ جبران کنید. به جاهایی که نیاز به نور کافی هست مانند محل مطالعه، غذاخوردن و انجام کارهای دقیق دقت نمایید. نور را برای زمان استراحت و سرگرمی تنظیم کنید. از تنظیم‌کننده‌ها برای کنترل نور اتاق استفاده کنید.

از پتوهای بهاره به شیوه ای جدید استفاده کنید!

به جای اینکه پتوهای جمع و جور و مسافرتی را همیشه تاشده در پایین تخت خواب نگه دارید، از آن ها استفاده ی دکوراسیونی کنید و به سادگی در ظاهر مبلمان تان تغییر ایجاد نمایید. شما می توانید مانند این نمونه آن ها را به این شیوه بر روی مبل خود بیندازید.

 

شیشه های مربا را به عنوان جا قلمی یا جای نگهداری وسایل نونوار کنید!

از شیشه های مربای کوچک تر به عنوان جا قلمی و نمونه های بزرگ تر برای نگهداری هر چیزی از دکمه ها گرفته تا پودر ماشین لباسشویی استفاده کنید. شیشه هایی که سرپوش دارند را می توانید با اندکی رنگ آمیزی سرپوش ها و چسباندن وسیله های دکوری کوچک به آن ها، جذاب تر کنید. این یعنی تغییر دکوراسیون با کمترین هزینه!
 

مرکز توجه

در هر اتاق، گوشه یا قسمتی را برای قرار دادن چیزهای مورد علاقه خود اختصاص دهید. آن‌ها را به صورت پراکنده پخش نکنید. با هم بودن وسایل مانند مجموعه‌ای از کارهای هنری خواهد بود و مرکز توجه قرار خواهد گرفت. برای ایجاد هماهنگی، آن‌ها را با هم روی قفسه یا دیوار قرار دهید. اگر دوست دارید از عکس استفاده کنید، آن‌ها را داخل قاب‌های یک رنگ و یک جنس قرار بگذارید. سرویس چای‌خوری قدیمی مادربزرگ را روی قفسه گذاشته یا مجموعه کیف‌های صنایع دستی را به دیوار آویزان کنید.

دراین مقاله  اشاره ای به دکوراسیون شده است.

دکوراسیون در اراک , دکوراسیون در تهران , دکوراسیون در شیراز , دکوراسیون در اهواز , دکوراسیون در مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.