ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

ائل ایستر

قراردادنصندلی کار یکی از مورد هایی است که در کار کردن شماتاثیرزیادی دارد. مشهورترین شهرهای کشورمکزیک

تاثیر کاربرپسندی پایگاه در اینترنت مارکتینگ قسمت چهارم

رنگ بندی خوب
داشتن رنگ های مناسب در وبتان نیز باعث افزایش یوزرفرندلی شدن سایت شما خواهد شد . فرض کنید سایت شما دارای پس زمینه ای مشکی و فونتی زرد است ، در این چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند لحظه در پایگاه شما به دنبال محصولات مورد نظر خود خواهید کرد ؟! سعی کنید در رنگ بندی سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم بازدیدکننده را خسته نمیکند ، این نکته در میزان ماندگاری بازدیدکننده در سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود .

قرار دادن بخش نظرات در پایگاه
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات مخاطبین و تحلیل نظرات آنها تمامی کاستی های وب سایت خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت کاربران ، وب سایت خود را نیز بیش از پیش قدرتمند نمائید . استفاده از پیشنهادات مخاطبین میتواند تاثیر زیادی برای پایگاه شما داشته باشد که یکی از آنها  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در وب سایتتان میباشد. به یاد داشته باشید که هرگز شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

صحیح بودن آدرس های سایت
یکی دیگر از نکات مهم در زمینه یوزرفرندلی سایت شما ، سالم بودن آدرس های سایتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا آیکون های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر آدرس تحت عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما سعی کنید تا این آدرس را امتحان کرده تا درست کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی لینک شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از سایتتان نخواهد بود. این مسئله به سئو وب سایت شما نیز کمک خواهد کرد .

تاثیر کاربرپسندی پایگاه در فروش آنلاین قسمت سوم

امکان سرچ حرفه ای در تارنما
یکی از مهم ترین موارد کاربرپسندی ، قراردادن بخش جستجوی پیشرفته در وب سایت میباشد. هنگامی که شما هزاران کالا برای عرضه دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود دسته بندی های کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم احتمال دارد بازدیدکننده نتواند محصول مد نظر خود را از بین انبوه کالاهای شما بیابد . در این حالت وجود قسمتی برای جستجو به صورت حرفه ای در تارنمای شما بسیار کارایی خواهد داشت. هنگامی که بازدیدکننده بتواند با سرچ در میان کالاهای شما به سرعت محصول مد نظر خود را بیابد باعث میشود میزان کاربرپسندی وب سایتتان به میزان زیادی ارتقا یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.

بخش ها و آیکون های میانبر مناسب
میتوانید با به کاربردن دکمه ها و علائم میانبر کار را برای کاربران بسیار آسان کنید ، مثلا میتوانید با قرار دادن یک دکمه ثبت سفارش در آخر متن مربوط به هر محصول کاربر را به صفحه خرید مربوط به این محصول منتقل کنید یا مثلا با قرار دادن دکمه اضافه به سبد خرید شرایطی برای کاربران فراهم کنید که به راحتی محصولات مد نظر خود را به سبد بیفزایند . طراحی سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.